خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهی برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهی برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۱۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در جهت پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل در میدان نبرد علیه دشمن حضور یافتند.

وی افزود: این بسیجیان با حضور خود در صحنه های جنگ در مقابل دشمنان عرض اندام کرده و به این ترتیب جان خود را در دفاع از میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند تا تفکر دینی و ارزش های اسلامی باقی بماند.

سرایی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست نمودن باورهای دینی به میان جوانان و نوجوانان این مرز و بوم آمده‌اند، اضافه کرد: بسیجیان باید با الگو گیری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمنان این توطئه ها را خنثی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان یکی از راههای مبارزه با توطئه های دشمنان است و بسیجیان باید با الگو گیری از سیره و روش شهدا و پیشرفت علمی و بینش عمیق سیاسی و معرفتی خود تلاش کنند که مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات