خبرهای داغ:
برنده دولت و بازنده اصلی این بازی سیاسی مردم ایران خواهند بود، شما ملاحظه می کنید همزمان با کاهش قیمت دلار سفیر ایران در انگلیس پیام میدهد که مجلس هم دست به کار شود تا fatfتصویب شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۷۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

خبرگزاری بسیج قزوین: چند روز پیش در تحلیل و تفسیر وضعیت اقتصادی کشور و نرخ دلار گفتم! دولت به زودی با هماهنگی مجلس برای تصویب fatfنرخ دلار را تا ۸۰۰۰تومان پایین خواهند آورد و این کاهش قیمت سبب خواهد شد تا هجوم دارندگان ارز که اندک سرمایه و نقدینگی خویش را در این راه هزینه کردند به صرافی ها نمایش آشفتگی بازار را به نفع اقتصاد دولتی نشان دهد.
این سقوط ادامه دارد، تا اینکه جواب قاطع در خصوص fatfشنیده شود، اگر پروژه حساب شده دولت پنهان که همواره به گردن سپاه می انداختند به پیش برود پس از تصویب fatfخواهیم دید که نقض عهد های اروپا هم شروع می شود. آن وقت چله کشیده شده کمان ارزی آماده شلیک قیمت ها خواهد بود وقیمت ارز یا دلار به ۲۵هزار تومان تا ۴۰هزار تومان خواهد رسید.
اما در هر دو صورت برنده دولت و بازنده اصلی این بازی سیاسی مردم ایران خواهند بود، شما ملاحظه می کنید همزمان با کاهش قیمت دلار سفیر ایران در انگلیس پیام میدهد که مجلس هم دست به کار شود تا fatfتصویب شود.
چقدر هماهنگ شده عمل می کنند؟
اگر fatf در مجمع تشخیص رای نیاورد شک نکنید ملت متحمل فشار اقتصادی بی سابقه توسط نفوذی ها خواهد شد.
دولت ارز را با قیمت متفاوت دربازار وارد کرد و در نهایت با کاهش قیمت آن اقدام به جمع آوری کرد،بسیاری ورشکسته و عده ای هم در بازه بالا پایین شدن قیمت دلار میلیاردر های دولت پنهان شدند.
وقتی برای بزک کردن fatf توسط دولت پنهان ۶هزار تومان دلار ارزان می شود باید به آقایان تاج زاده فهماند که دولت پنهان از رگ گردن به شما نزدیک تر است و اصلا خود شما دولت پنهانید.
مردم دلخوش به کاهش قیمت دلار نباشند زیرا نان مردم را گروگان گرفتند تا کارگروه اقدام مالی را تصویب کنند که همان برجام ۲خواهد و در نهایت شما منتظر دلار ۲۵۰۰۰تومانی باشید.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها