همزمان با سراسر کشور برگزار می شود؛

اجتماع بزرگ 20 هزارنفری سپاهیان محمدرسول الله در بام ایران

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) از برگزاری اجتماع بزرگ 20هزارنفری سپاهیان محمدرسول الله(ص) استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، گفـت: با وجود اینکه پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف علی رغم انواع توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی بر همگان آشکار است؛ اما  دشمنان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می کنند با استفاده از ابزار مختلف جنگ روانی، ناامیدی و ناکارآمدی نظام را  در اذهان مردم تلقین نمایند.

وی، افزود: شجره طیبه بسیج یکی از ارکان قدرت بازدارنده نظام در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی است، که با رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، گوشه ای از این قدرت بزرگ به نمایش گذاشته شد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در ادامه رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول الله صلی الله علیه و آله و سلم 2، اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

وی، گفت: اجتماعات بزرگ مدافعان انقلاب، امید و نشاط را در کالبد جامعه می دمد و مایه مأیوس سازی دشمنان و تغییر رویکرد آنان می شود.

سردار اکبری، افزود: خلق یک تجمع حماسی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهد و روح حمایت مردم از نظام را تقویت می نماید.

گفتنی است: همزمان با سراسر کشور، تجمع 20 هزار نفری سپاهیان محمدرسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) استان چهارمحال و بختیاری با سخنرانی سردار مرتضی صفاری و اجرای خواننده انقلابی مصطفی احمدی، روز پنج شنبه دوازدهم مهرماه  در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد برگزار می شود.

ارسال نظرات