امام جمعه عسلویه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی لازم است چاره ای بیندیشد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۴۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی چاره ای بیندیشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه اوّل پس از توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، در سخنانی برخی از صفات مؤمنین را بیان کرد.

وی با نقل سخن امام صادق (ع) افزود: مومن باید درتندباد حوادث با وقارباشد ودرفراز ونشیب و ناهمواری ها وسختی های زندگی با وقار و متانت برخورد کند درهجوم گرفتاری ها شکیبا باشد و دروفور نعمت شکرگزار و به رزق و روزی خدا دادی قاتع و راضی باشد و با قناعت قدردان نعمت های الهی باشد و نیز از اسراف و افراط وتفریط خوددداری کند.

امام جمعه عسلویه درخطبه دوم با بیان فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب درددیدار با مدال آوران ورزشکار گفت آقا فرمودند: مدال واقعی خود شما هستید ارزش خود شماهستید ارزش شما ازطلا بیشتر است جوانانی که با حساب کتاب درمیادین ورزشی حضور پیدا می کنند یا خانم هایی که با ححاب درعرصه ورزش ودرمیادین حضور می یابند ارزش هستند.

هاشمی نژاد افزود: جبهه استکبار از هر پیروزی ما عصبانی می شود اینها نمی خواهند ملت ایران موفق شود و مجبورند از پیشرفت و پیروزی ما خون دل بخورند این است که ساکت نمی نشینند وهر روز دسیسه ای یا ترفندی به کار می گیرند اما این ملت آهنین و پولادین است وشکست نخواهد خورد.

امام جمعه عسلویه به سفر رئیس جمهور وحضور وسخنرانی ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود از رئیس جمهور محترم تشکر می کنیم به رئیس جمهور محترم وهیات دولت عرض می کنیم برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی سرسام آور که خانواده ها را مستاصل کرده چاره ای بیندیشند و حرکت نو یا اندیشه جدیدی برای رفع بیکاری جوانان وایجاداشتغال به کار گیرند درعرصه عمل از جوانان استفاده کنند و پرحجم و پرتلاش کار کنند تا این مشکلات حل شود.

امام جمعه عسلویه به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و افزود: این جنایت را محکوم می کنیم این نشان از استیصال دشمن بود زن وبچه بی دفاع که فاقد سلاح بودند رابه رگبار بستن این نشانه ضعف آنهاست. رهبرانقلاب فرمودند باید گوشمالی سختی به حامیان آنها داد مخصوصا آل سعود خائن که با وعده پول واقامت این تروریست ها رافریب دادند از نیروهای امیتی وانتظامی واز سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و عزیران سپاه که باقیمانده آنان را دستگیر و خانه ی تیمی شان را کشف کردند تشکر می کنیم، دستگاه قضا هم با آنان برخورد کند.

امام جمعه در خصوص مشکلات شهرستان عسلویه افزود: برای رفع مشکلات مردم دغدغه جدی دارم ومصرانه و مجدانه پی گیری می کنم ممکن است هم دربرخی موارد به نتیجه هم نرسد ولی به تکلیف عمل می کنم هرکس به مراجعه می کند ما مشکل اورا پی گیری می کنیم، حجم مشکلات زیاد است ووقت زیادی از ما می گیرد گاهی وقت من به دوستان می گویم اگر اینحا سه تا امام جمعه داشته باشد هم کم است من خودرا خادم مردم می دانم و به این خادمی افتخار می کنم خدمت برای مردم زیر پرچم ولایت فقیه برای ما افتخار است.

وی از مردم خواست برای حل مشکلات به ما کمک کنید همفکری کنید تا مشکلات را بهتر حل کنیم به مسئولین هم کمک کنید مسئولین دغدغه مشکلات دارند فرماندار محترم تلاش می کنتد از همه کسانی که برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنتد تشکر می کنم.

هاشمی نژاد از تلاش های ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه که توانست با همکاری نیروی انتظامی درکشف مواد مخدر در روزهای اخیر با اقتدار ظاهر شوند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات