خبرهای داغ:
سردار اهوازیان :

ورزشکاران در8سال دفاع مقدس روحیه جبهه های نبرد بودند

سردار اهوازیان اظهار کرد: امروز در عرصه جهان صدای مظلومیت مردم ایران از حلقوم ورزشکاران خارج می‌شود و ما افتخار می‌کنیم که چهل سال است که ورزشکاران ایرانی با صهیونیست‌ها مسابقه نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۳۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم یادواره‌ی شهدای ورزشکار استان قزوین در سالن کوثر اظهار کرد: 5000شهید ورزشکار در کشور پهناور ایران داریم که به طور میانگین از هر 5000شهید یک نفر از آنان ورزشکار بوده است.
وی ادامه داد: اگر نشاط ورزشکاران در دوران 8 سال دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت نبود دیگر رزمندگان روحیه جنگ و سرافزاری را نداشتند و درمیان این شهدا فرماندهان بزرگی مانند شهید علی هاشمی وجود داشتند که هم ورزشکار، فوتبالیست و کاپیتان تیم شهباز اهواز نیز بود.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: شهید هاشمی با وجود اینکه در رشته پزشکی قبول شده بود، اما بر خود واجب دانست تا به جبهه‌های جنگ برود و سردار قاسم سلیمانی درباره او می‌گوید "من افتخار می‌کنم که در کنار علی هاشمی فرماندگی را آموزش دیدم".
اهوازیان با بیان اینکه شهید "ابراهیم هادی" اسطوره ادب و اخلاق در ورزش است؛ ابراز کرد: "ابراهیم هادی" در ورزش کشتی و والیبال بسیار توانمند بود و در ورزش روحیه ایثار و ازخودگذشتگی خود را نمایان می‌کرد و علی پروین که در آن دوران پس از مشاهده بازی ابراهیم هادی می‌گفت که او باید به لیگ برتر برود.
وی در ادامه نیز با اشاره به شهدای ورزشکار مدافع حرم گفت: شهید عباس آبیاری از شهیدان ورزشکار دفاع از حرم اهل بیت است که در دستان داعشیان اسیر شد و به دلیل زیبایی چشمگیری که داشت به طور بسیار وحشتناکی به شهادت رسید.
این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: امروز در عرصه جهان صدای مظلومیت مردم ایران از حلقوم ورزشکاران خارج می‌شود و ما افتخار می‌کنیم که چهل سال است که ورزشکاران ایرانی با صهیونیست‌ها مسابقه نمی‌دهند.
اهوازیان اضافه کرد: از آثار این کار قشنگ ورزشکاران آن است که اکنون بعضی از کشورهای اروپایی نیز دیگر حاضر نیستند تا با صهیونیست‌ها مبارزه کنند و همچنین ملت ایران به دختران نجیب ورزشکاری است که با بیگانگان دست ندادند،حجاب خود را حفظ کردند و عزت و سرافرازی ایران را به ارمغان آوردن افتخار می‌کنند.
وی با اشاره به انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از عاملان حمله تروریستی اهواز عنوان کرد: جهاد، شهادت و ایثار از علایق شهیدان است و قزوین شهر افتخار است؛ شهر سیاهکالی مرادی و حجت اسدی‌ها است و این شهیدان الگوهای این جامعه هستند.
اهوازیان اذعان کرد: جوانان ایران بخصوص ورزشکاران ما در سوریه با یکصد و شانزده کشور دنیا که علیه جبهه مقاومت بودند، مبارزه کردند و توانستند سه کشور سوریه، لبنان و عراق را به طور کامل پاکسازی کنند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اعلام کرد: دشمن علیه ما کودتای اقتصادی را آغاز کرده است و افرادی که صلابت ایران را نمی‌خواهند و مایل هستند تا این هجمه اقتصادی همچنان به ملت ایران فشار وارد کند مردم را فریب می‌دهند که عراقی‌ها وارد ایران می‌شوند و به دنبال نوامیس ایرانی هستند و این شایعات توهین به زنان پاک ایرانی نیز تلقی می‌شود.
وی در ادامه افزود: این عراقی‌ها شیعه و رزمنده هستند و خود خانواده دارند و این شایعات پخش شده سندیت ندارد و در بعضی از محورها ورود عراقی‌ها 7برابر شده است، زیرا مردم عراق احساس تکلیف کرده و پول را به پیکر اقتصادی ما تزریق می‌کنند.
این رزمنده دفاع مقدس اضافه کرد: ورود هر عراقی به ایران می‌تواند روزانه 10 هزار یورو به پیکر اقتصاد ما وارد کند تا دلار به 40هزار تومان نرسد و بر اساس امکانات فراهم شده هر روز عراقی‌ها بدون ویزا وارد کشور شده و در آبادان و خرمشهر خرید می‌کنند و ارز لازمه را به اقتصاد کشورمان تزریق می‌کنند.
این فرمانده در پایان یادآور شد: حمله انجام شده در مراسم رژه امسال بیانگر آن است که دشمن با همه مردم ایران کار دارد و برای آن اصلاح‌طلب، اصولگرا، کودک، جوان، پیر، خبرنگار، روحانی، پاسدار و یا سرباز بودن فرقی نمی‌کند و ما ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه، ادامه دادن راه شهدا و حفظ وحدت و انسجام خود باید به قلب دشمن ضربه وارد کنیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها