بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تنگستان:
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم) با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی روز 31 شهریور امسال در مراسم رژه نیروهای مسلّح در اهواز را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۳۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

دانشجویان تنگستان جنایت تروریستی اهواز را محکوم کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

{فَانْتَقَمْنا مِنَ الَّذینَ أَجْرَمُوا وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنینَ}
( و یارى مؤمنان، همواره حقّى است بر عهده‌ی ما )

حادثه دلخراش تروریستی اهواز در روز 31 شهریور که قلب ملت بزرگ ایران را به درد آورد نشانه ای از دشمنی بی پایان جاهلانی است که از آغاز انقلاب با نام های مختلف به کشتار و خونریزی در این پهنه عزیز پرداخته اند گروهک هایی که هر از چند گاهی با دلار های ارتجاع منطقه و دستور کار اتاق های جنگ استکبار جهانی سر بر می آورند و با نا بودی صحنه را به پایان می برند. دلیل نا کامی آنان این است که یاد نمی گیرند ملتی که زیر بیرق امام حسین (ع) است زیر بار پذیرش ظلم نمی روند این همان ملتی است که با شعار ظهور قائم(عج) بر علیه استبداد قیام کرده اند و به فرمان ولی و پیشوای خود (امام خمینی(ره) و امام خامنه ای) سالهاست این چنین حوادث را پشت سر گذاشته اند و انشالله خواهند گذاشت...
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان ( اهرم ) از عمق جان خدمت مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که در این راه از کید کفار و شر منافقین و ملامت سرزنش کنندگان هراسی نداریم؛ و پای قصاص خون این عزیزان شهیدمان ایستاده ایم و از مسئولین تقاضا داریم در اسرع وقت تقاص خون شهدایمان گرفته و با عاملین این حادثه برخورد سریع و درخور انجام شود.
شورای تبعین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان

ارسال نظرات