خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، به ما درس ایثار دادند و به جرات می‌توان گفت: شهدا در قلب ملت شریف ایران اسلامی جای دارند و مردم هیچ گاه ازخودگذشتگی آن بزرگواران را فراموش نخواهندکرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۳۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان با خانواده شهیدان سعدی نظری، مهدی قاسمی و حاج نعمت اله فضلی دیدار کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فراشبند در این دیدارها گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، درس بزرگی به ما دادند و به جرات می توان گفت شهدا در قلب ملت شریف ایران اسلامی جای دارند و مردم هیچ گاه ازخودگذشتگی آن بزرگواران را فراموش نخواهندکرد.

منصور رمضانیان بیان کرد: شهدا رفتند تا امروز ما در آسایش و امنیت زندگی کنیم و ما نیز می بایست قدردان آن همه ایثارگری باشیم و از آرمان های آن ها حراست و پاسداری کنیم.

وی افزود: شهداء همیشه جاودانه هستند و یاد و خاطره ایثارگری های شهدا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

گفتنی است شهیدان مهدی قاسمی ، حاج نعمت اله فضلی و سعدی نظری سال های 1359 ، 1362 و 1377 در مناطق آبادان، بانه و بندرلنگه به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها