کشف و ضبط یک تن و 680 کیلوگرم مواد مخدر در استان/ برگزاری 260 عنوان برنامه در هفته ناجا

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال گذشته بیش از یک تن و 680 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۲۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامزاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان با تسلیت ایام محرم، تسلیت شهادت هموطنان در حمله تروریستی اهواز و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولین و چشم و گوش شنوای آنان می‌باشند.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز جنگ اقتصادی را در جامعه مشاهده می کنیم تنها هدف دشمن ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران است عنوان داشت: گوشمالی نخست به استکبار زده شد و نشان داده شد که استقامت و قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از این موارد می باشد و هیچکس نمی تواند اختلالی در آن ایجاد کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه  13 تا 19 مهر به عنوان هفته ناجا انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر امین مردم کار خود را آغاز خواهد نمود.

سردار غلامزاده اظهار کرد: اهالی رسانه عاملان ایجاد امنیت روانی در جامعه و بازوان نیروی انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: هدف از برگزاری نیروی انتظامی گزارش عملکردی از فعالیت یکساله خود به مردم عزیز خود داشته باشیم و برنامعه های آتی اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی از مردم و مسولین انتظاراتی دارد گفت: با جامعه عمل پوشیدن به این انتظارات قطعا عملکرد ما بیش از پیش خواهد شد.

غلامزاده بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از حوزه فعالیت نیروی انتظامی است گفت: در سال گذشته 15 گروه سرقت منهدم  که بیش از 1 هزار و 300 نفر سارق دستگیر شدند که نسبت به سال قبل 18 درصد افزایش داشته است.

وی از کشف 80 درصد از جرائم رایانه ای خبر داد و عنوان کرد: یکی از اولویت های ما مبارزه با مواد مخدر است که در یک تن و 680 کیلو گرم مواد مخدر مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان از برگزاری 260 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در سراسر استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: شرکت در نماز جمعه، سخنرانی در پیش از نماز جمعه ، برپایی چادرهای خدمات بهداشتی در میعادگاه های نماز جمعه، حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی به صورت رایگان، برگزاری صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده شهدا، کارکنان ساعی و تلاشگر، جانبازان ، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان استان، حضور پلیس‌های تخصصی در مدارس و مساجد، حضور فرماندهان و پلیس های تخصصی در برنامه های تلوزیونی و رادیویی، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان در مناطق مختلف استان، تجلیل از رانندگان قانونمند و ... از جمله برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار