خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: امسال ۸۶۵ پرونده درکمیسیون پزشکی خانواده بنیاد استان بررسی شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۲۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، رجبعلی راهی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران  از میان افراد جامعه هدف مشمول قانون ماده 22 و 26 که بنا به تشخیص محجور و معلول ذهنی، جسمی و یا حرکتی باشند به صورت ماهیانه مبلغی برای حق پرستاری تخصیص می دهد.

وی افزود: امسال در کمیسیون پزشکی خانواده بنیاد فارس در مدت دو روز تعداد 865 پرونده مورد بررسی تیم کمیسیون پزشکی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون پزشکی استان فارس بیان کرد: برای تشکیل این کمیسیون با توجه به درخواست متقاضیان و ارائه مستندات بیماری صعب العلاج درشهرستانهای تحت پوشش پرونده تشکیل و پس از انجام پایش سلامت توسط پزشک معتمد شهرستان، مدارک پزشکی این افراد در سیستم سجایا اسکن و به کمیسیون پزشکی استان ارسال شده است. در مرحله بعد پرونده های دریافت شده توسط پزشک مشاور استان بررسی اولیه شده و موارد منطبق با آیین نامه برای شرکت در کمیسیون خانواده از طریق سیستم سجایا به مرکز ارجاع می شود تا در کمیسیون پزشکی توسط تیم اعزامی به صورت غیابی مورد بررسی نهایی قرار گرفته و رای صادر شود.

علیرضا اقلیدی تصریح کرد: کمیسیون ماده  26 شامل والدین، همسران و فرزندان شهدا و ماده 22 شامل همسران و فرزندان جانبازان و آزادگان و خواهران و برادران شهدا می شود.

وی عنوان کرد: پارسال نیز در 6 جلسه حدود دوهزار و 400 پرونده  از استان فارس و 700 پرونده متعلق به استان های بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد در قالب کمیسیون پزشکی خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها