فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای 4 مورد عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از یک هکتار در اراضی ملی استان زنجان در شهریور سال جاری خبر داد و گفت: در یک ماه اخیر با تلاش نیروهای یگان حفاظت از تصرف بیش از 5 هکتار نیز پیشگیری شده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۲۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، منصور خسروی حفاظت از عرصه ها را وظیفه اصلی سازمان متبوع دانست و با اشاره به عملکرد این یگان در ماه اخیر اظهار کرد: در شهریورماه سال جاری 56 عملیات پیشگیری از تصرف به مساحت بیش از 73 هکتار به ثبت رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از اجرای 4 مورد عملیات خلع ید و رفع تصرف به سطح بیش از 5 هکتار در اراضی ملی استان زنجان در شهریور سال جاری خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بیش از 207 میلیون ریال گزارش شده است.

وی با اشاره به توقیف 4 دستگاه از ماشین آلات تخریب کننده اراضی ملی متخلفان اعلام کرد: ماه گذشته 105 گزارش مردمی مبنی بر تخریب عرصه های ملی و طبیعی در یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان به ثبت رسیده است.

خسروی افزود: 35 فقره پرونده به سطح بیش از 138 هکتار مربوط به ماده 55 در مراجع قانونی استان زنجان تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه در شهریورماه 6 گزارش مبنی بر اطفای حریق در بیش از 26 هکتار از اراضی ملی استان توسط این یگان وصول شده است، اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده هیچ فرد متخلفی دستگیر نشده است.

ارسال نظرات