فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یکی از ترفند‌های دشمن برای ایجاد جو بدبینی و التهاب در بازار است.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۱۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت : شایعه سازی، عدم اطلاع رسانی درست، موجب آن شده است که برخی از شهروندان به احتکار خانگی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: یکی از ترفند‌های دشمن برای ایجاد جو بدبینی و التهاب در بازار و اشاعه شایعه کمبود اجناس بوده که دامن زدن به این ترفند واحتکار خانکی حرکت در مسیر فتنه اقتصادی است.

این فرمانده نظامی توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران برای تامین مایحتاج را بی نظیر دانست و گفت: نابسامانی کنونی مقطعی بوده و برخورد دستگاه‌های مرتبط به سامان این وضعیت می‌انجامد.

حسینی افزود: قدرت نطامی بحث بعدی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بود که در این ارتباط خاطر نشان کرد: عملیات غرور آفرین امروز بر علیه مواضع تروریست‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مرزی را برای مبارزه با تروریست‌ها را نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: تروریست‌ها با این عملیات غرور آفرین به خود آمده که در برابر غرش رعد آسای فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح جایی برای عرض اندام ندارند.

وی پیام عملیات موشکی ایران به سردمداران تروریست‌ها را در آن دانست: که نگاه نامحرم به ایران موجب کور شدن چشم‌های نامحرم می‌شود.

حسینی برای سامان وضع موجود و عبور از گردنه پیش رو توصیه کرد و گفت: وحدت و پرهیز از حزب و گروه‌گرایی، اقدام به پاسخگویی و اطلاع رسانی و اقناع مردم در وضعیت موجود راهکار عبور از پیچ خطرناک پیش رو است.

 

ارسال نظرات