خبرهای داغ:
مسئول معاونت عملیات سپاه انصار الرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
مسئول معاونت عملیات سپاه انصار الرضا(علیه السلام) گفت: این پنج مسیر به صورت ستون خودرویی است و کاروان ها از مساجد سطح شهرستان بیرجند به صورت کاروان پیاده خود را به استادیوم آزادی می رسانند.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

سرهنگ علیرضا یوسفی مسئول معاونت عملیات سپاه انصار الرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) 2 پنج شنبه 12مهرماه همزمان با سراسر کشور با اجتماع 20هزار نفری بسیجیان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از همه شهرستانها در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد افزود: غیر از بیرجند 10 شهرستان داریم که برنامه ریزی شده است برای ورود  هر 2 شهرستان از یک مسیر ستون کش خودرویی به صورت کاروانی و با تبلیغات صورت گیرد.

یوسفی عنوان داشت: جمعیتی که از گردان ها و اقشار بسیج بیرجند در این مراسم شرکت می کنند از تعدادی از مساجد به صورت کاروان پیاده همراه با عزاداری، سینه زنی و پخش سرودهای حماسی به سمت استادیوم آزادی بیرجند حرکت می کنند.

وی با اشاره به مسیرهای ورود کاروانها به شهرستان بیرجند اظهار کرد:  مسیر اول از میدان شهدای عبادی به سمت میدان طالقانی، بلوار شهید بهشتی، نواب صفوی، تقاطع مفتح و ورزشگاه آزادی، مسیر دوم از نهبندان و سربیشه به سمت بلوار شهید آوینی، خیابان 15خرداد، میدان توحید و ورزشگاه آزادی، مسیر سوم از شهرستان قاین به سمت بلوار امام رضا، شهید صیاد شیرازی، خیابان پاسداران، 20متری دوم شرقی، میدان توحید و ورزشگاه آزادی، مسیر چهارم از سمت بلوار امام رضا، میدان آزادی، میدان امام خمینی، خیابان جمهوری، شهید مطهری، شهید بهشتی ، 20متری دوم غربی و ورزشگاه آزادی و مسیر پنجم از سمت بلوار امام رضا، بلوار شهید ناصری، شهید غفاری، قدس غربی، میدان قدس و 20متری دوم غربی به سمت ورزشگاه آزادی است.

مسئول معاونت عملیات سپاه انصار الرضا(علیه السلام) گفت: این پنج مسیر به صورت ستون خودرویی است و کاروان ها از مساجد سطح شهرستان بیرجند به صورت کاروان پیاده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مانور تبلیغی و رزمایش جنگ رسانه ای است از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا داریم که این تجمع سراسری بسیجیان را پوشش خبری دهید که مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زده شود.

یوسفی با اشاره به هدف اصلی این رزمایش خاطرنشان کرد: با این عملیات می خواهیم اقتدار نیروهای مدافع انقلاب، امید بخشی به مردم  و اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها