با حضور جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در استان البرز صورت گرفت:
کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان فردیس توسط دکتر اصغری و با حضور مدیران شهرک صنعتی سیمین دشت و تنی چند از مسئولین شهرستان فردیس در محل شهرک صنعتی سیمین دشت افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۹۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاح کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان فردیس توسط دکتر اصغری با حضور مهندس رجبی، آقای مهندس فراهانی مدیر کانون فردیس، مدیر کانون شهرستان کرج، مدیران شهرک صنعتی سیمین دشت وتنی چند ازمسئولین شهرستان فردیس کارخانه در محل شهرک صنعتی سیمین دشت افتتاح گردید. بعد از افتتاح شروع جلسه با سخنان مهندس رجبی در مورد آقای فراهانی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی شهرستان فردیس و معارفه اعضای در جلسه پرداختند. ادامه جلسه با صحبت‌های آقای فراهانی در مورد همکاری‌های خودشان با بسیج صنعت را شرح داده‌اند.

در ادامه مراسم آقای اصغری با تشکر از مدیران شهرک صنعتی سیمین دشت بابت تشکیل این کانون، گریزی به سابقه بسیج مهندسین صنعتی زدند. در ادامه دکتر به صحبت در مورد طرح صنعت یار و نیاز و الزام‌های گروه جهادی پرداختند و با تشکر از مهندس رحبی بابت محیا کردن این اتفاق عرایض خویش را به پایان رساندند.

در انتهای مراسم با قرائت حکم اهدایی توسط بسیجی مهندس محمود جوادی به مهندس فراهانی، این حکم توسط آقای اصغری به بسیجی مهندس فراهانی اهدا گردید حسن ختام مراسم با پذیرایی از میهمانان انجام گردید.




 
ارسال نظرات