خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه ا... (عج) شیراز تبعیت از، ولی فقیه را توصیه شهدا دانست و گفت: برنامه مادر ماه با هدف تجلیل از مادران شهدا در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۶۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) در مراسم "مادر ماه" که با حضور 36 مادر شهید در حسینیه آیت ا... دستغیب(ره) بلوار البوذر غفاری  شیراز برگزار شد اظهار داشت: سنت حسنه تجلیل از مادران شهدا  در قالب برنامه مادر ما محله به محله با هدف عرض ادب به  ساحت مقدس شهدا و مادران شهداشان انجام  خواهد شد.

وی افزود: امروز امنیت آرامش و آسایش ما مرهون رشادت کسانی است که از دامن مادر بزرگواری پرورش پیدا کردند و شیر حلال خوردند، در روضه حضرت سید الشهدا شرکت کردند و بچه ها را در روضه ها بلند کردند و با تأسی از حضرت روح ا... فرزندان نان حلال و شیر پاک خورده مادران جبه ها را پر کردند وامروز شاهد یک کشور مقتدر در جهان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: همه دنیا برای تصرف ایران و سقوط نظام اسلامی پشت سر صدام جمع شدند و صدام قردارد 1975 الجزایر را پاره کرد و گفت قراداد را قبول نداریم و از خودش مطمئن بود و قرار بود طی یک هفته صدام تهران با خبرگزاری مصاحبه کند. هشت سال جنگ طول کشید و دسته گل های خانوادههای شهدا در همه محلات و روستاها تقدیم شد و به تعبیری جوی خون راه افتاد و اجازه ندادیم ذره ای از خاک کشور جدا شود و در طول تاریخ  کشور چنین دفاعی بی سابقه بوده است.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج) یادآور شد: جوانان حاضر در جلسه قرادادهای ننگین ترکمن چای و گلستان را بخوانند و برای بزرگترها مرور کنند و بدانند چه کسانی بر این کشور حکومت می کرد و چطور در جنگ هشت ساله رزمندگان در مقابل همه دنیا ایستادند و استقامت کردنند و باید بدانیم نقش مردم در همه جنگ ها علیه دشمنان از اول انقلاب تا کنون جزء کلیدی ترین نقش ها  بوده است.

 

سرهنگ دوستدار تصریح کرد: امروز هر خیابان و کوچه ای مزین به نام شهدا می باشد و شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با نفس مسیحیائی امام  جلو دشمنان ایستادگی کردند و باعث شده انقلاب اسلامی و روح آزادگی انقلاب اسلامی در سراسر دنیا دمیده شود.

به گفته وی، مادران شهدائی که خودشان و تمثال های فرزندانشان زینت بخش مراسم است هرکس و مسئولی امروز در نظام جمهوری اسلامی باید بداند که خودش و صندلی مسئولیت و ریاستش بر خون شهید مستقر شده و باید بداند و به ساحت مقدس شهدا،ایثارگران و رزمندگان ادای احترام کند.

این فرمانده سپاه در شیراز افزود: مرهون و مدیون خون شهدا هستیم  باید قدرشناسی کنیم  از شهدا و خانواده شهدا و این جلسه یک جلسه نمادین است که اهل ادب و کمال در این منطقه دور هم جمع شده اند ادای ادب کنند و یادآوری کنند و یک تذکر باشد که اگر امنیتی داریم مرهون فداکاری های شهدا هستیم.

وی خطر نشان نمود: همه بدانیم شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) این شعار و این پیام در بستر زمان جاری شده و کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا همیشه جاری است و بدانیم هر روز حسین زمان کیست و در کدام صف و کدام جمعیت قرار داریم و بشناسیم  دشمنان را و تبری بجوئیم و بشناسیم حسین زمان را  و به یاریش بشتابیم.

وی در انتهای صحبت های خود تبعیت از ولی فقیه را توصیه شهدا  دانست و پیام جلسه عرض اردات به ولایت فقیه می باشد و هرکسی به سهم خود در ادامه راه شهدا برای انقلاب در مقابل جنگهای دشمنان در عرصه های فرهنگی ،اقتصادی،سیاسی و... به سهم خود برای انقلاب و نظام نقش ایفاء نماید.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از 36 مادر شهید شهر شیراز با اهداء  لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها