فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی در بین بسیجیان؛ پایگاه شهید قهاری سعید از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری اردوی تفریحی برای بسیجیان در منطقه ییلاقی دره گاهان نمود.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۵۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آبشار فصلی دره گاهان در ضلع جنوب غربی شهر تفت و در قسمت ورودی از سمت استان فارس واقع شده است. ارتفاعی بیش از ۲۰ متر دارد که در فصل بهار تا اوایل تابستان از سرچشمه‌های شیرکوه آب از ییلاقات ده بالا و طزرجان به این سمت جاری است و در ارتفاع بالای ۲۰ متر به صورت آبشار در می‌آید. وجود سنگ‌های مساعد برای صخره نوردی در کنار آبشار نیز مزید بر علت شده و منطقه را بیش از پیش مشهور ساخته است.
در این منطقه طرح اکوتوریستی و تفرجگاهی اجرا شده است.. آبشار در دره‌ای در دامنه شیر کوه قرار دارد و اب آن از بارش‌های آسمانی و ذوب تدریجی برف‌های شیرکوه تامین می‌شود. زیبایی آبشار، هوای مطبوع و جلوه‌های طبیعی دره‌ی منتهی به آبشار، عواملی اند که گردشگران بسیاری را برای گذراندن اوقات فراغت در یک ناحیه ییلاقی در دل کویر به سوی آبشار می‌کشاند.
سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:برگزاری اردو‌های تفریحی باعث جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به پایگاه‌ها خواهد شد و همچنین باعث ایجاد روحیه نشاط در بین بسیجیان خواهد شد. بسیج باید مجموعه‌ای پویا و در حال حرکت و رشد باشد و نباید خمود باشد و درجا بزند. به فرمود: ه مقام معظم رهبری «بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند»
ارسال نظرات