خبرهای داغ:

تشکر مردم وبسیجیان هندیجان از حمله موشکی سپاه بر علیه تروریست ها

در پی حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت رسیدن ۲۵نفر و مجروحیت ۶۹نفر در ۳۱ شهریور ۱۳۹۷شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم در۲بامداددوشنبه با موشک های میان برد و بارمز یا حسین (ع) مراکز تجمع تروریست ها در شرق فرات را هدف قرار دادند که دراین باره مردم و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا از اقتدار و حماسه آفرینی سپاه تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۴۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در شامگاه دوشنبه ،مردم ولایتمدار و بسیجیان و خانواده های معظم شهدا ،بازاریان و هیات های مذهبی هندیجان از اقدام به موقع سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست ها که از عوامل حادثه تروریستی اهواز بودند با پرتاب موشک ها زمین به زمین در جهت انتقام خون شهدا تقدیر و تشکر نمودند.

مردم ولایتمدار هندیجان همیشه قدر دان زحمات و رشادت های سپاه هستند و همواره از سپاه به نیکی نام می بزند و بسیج و سپاه در کارهای محرومیت زدایی و امنیتی در کنار مردم بوده و در خدمات بهداشتی و درمانی کمک هایی به مردم نیازمند دارند.

اقتدار سپاه در هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست ها و عوامل جنایت در حادثه تروریستی اهواز با رشادت کامل موشک باران کردند که دل امام شهدا ،مقام معظم رهبری و انقلابیون و آحاد مردم و بسیجیان از این اقدام سپاه پاسداران شاد شد و انتقام سختی از این تروریست های جنایتکار گرفته شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار