صادقی جانبازان سند زنده و پرافتخار بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این بزرگان به ما آموختند که در برابر ظلم و ستم ایستادگی و مقاومت کنیم، تن به ذلت ندهیم، بایستیم و فریاد «هیهات من الذله» را بلند کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۴۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرنگار روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسؤولین و مردم خوشنام روستای التپه به دیدار جانبازان سرافراز "حاج تقی آزموده و حاج اسماعیل ریاحی" رفته اند و لحظاتی را با همنشینی و شنیدن خاطرات این افتخارآفرینان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذرانده اند.

"محمد قاسمی" فرمانده پایگاه بسیج امام خمینی(ره) روستای التپه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: جانبازان و آزدگان سرافراز این نظام پس از گذشت 40 سال همانند روزهای دفاع مقدس آماده هستند تا از اسلام، کشور و آرمان‌های شهدا دفاع کنند.

وی افزود: امروز همه به این باور رسیدند که اقتدار و سربلندی کشور عزیزمان ایران نتیجه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و جانبازان سرافراز امثال شماهاست که در زمان نیاز احساس تکلیف کردند و به ندای ولی زمانشان لبیک گفتند، به یقین اگر امثال شماها از جان گذشتگی نداشتید و از میهن دفاع نمیکردید امروز وضعیت کشورمان اینگونه امن و پایدار نبود.

فرمانده پایگاه امام خمینی(ره) روستای التپه در ادامه بیان کرد: شهدا و جانبازان با ایثارگری و جانفشانی خود راه حقیقت و کمال را به ما نشان دادند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان باشیم و راه و رسم شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

قاسمی در پایان ضمن تأکید بر انتقال خاطرات شهدا به نسل‌های جدید، گفت: جانبازان و آزادگان که شهیدان زنده دوران دفاع مقدس هستند؛ امروز وظیفه دارند جانفشانی شهدا را برای مردم و به ویژه برای نسل جوان بازگو کنند تا بدانند این کشور از چه مسیرهای پر خطری به سلامت گذر کرده است.

در ادامه این دیدار "نورمحمد نوری" رییس شورای اسلامی روستای التپه عنوان کرد: باقی ماندن بر عمل از خود عمل سخت‌تر است و جهاد در راه خدا کار سختی است و رشادت، شجاعت، شهامت و قدرت ایمان می‌خواهد اما باقی‌ماندن بر جهاد و شهادت کار سخت‌تری است.

در ادامه "امانعلی صادقی" که خود از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس است، با بیان اینکه ایثار خالصانه و جهاد صادقانه و استقامت مردانه مدال افتخار جانبازان است، اظهار کرد: درس این جانبازان درس ولایت‌مداری، پشیمان نشدن و پافشاری بر حق و عدالت است که به آسانی به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه امروز جانبازان اسوه‌ها و الگوهای مقاومت، پایداری و دفاع از حق و عدالت هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان سند زنده و پرافتخار بر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این بزرگان به ما آموختند که در برابر ظلم و ستم ایستادگی و مقاومت کنیم، تن به ذلت ندهیم، بایستیم و فریاد «هیهات من الذله» را بلند کنیم.

در ادامه جانباز سرافراز "تقی آزموده" با اشاره به اینکه جانبازان ستون خیمه ولایت هستند، عنوان کرد: پرچم ولایت به‌دست جانبازان است، جانبازان اسطوره‌های مقاومت و شجاعت در جامعه هستند و این مدال بزرگی است که جانبازان ما از آن برخوردار هستند.

در ادامه دیدار دوم جانباز سرافراز "حاج اسماعیل ریاحی" بیان کرد: اگر ایثارگری و فداکاری جانبازان و شهدای گرانقدر ما نبود، اکنون ما در امنیت و آرامش نبودیم و در حقیقت این جانبازان و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند که به وظیفه خود به وقت خویش عمل کردند.

گفتنی است، در دیدار با جانبازان سرافراز روستای التپه "تقی آزموده و اسماعیل ریاحی" آقایان؛
امانعلی صادقی ،محمد قاسمی، اسماعیل نوری، نور محمد نوری، علی بیابانی، قاسم چابک، اسماعیل ریاحی، علی آزموده و محمد نوری حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها