پروژه های نیمه تمام جنوب تهران تکمیل می شوند

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 بهره گیری از مدل مشارکت و جذب سرمایه گذار را به عنوان بهترین راهکار برای اتمام پروژه های نیمه تمام این منطقه برشمرد و ناحیه صنعتی شمال واقع در خیابان فدائیان اسلام، بهسازی آستان امامزاده عبدالله(ع)، بوستان خانواده و پارک سوار جوانمرد قصاب را جزء مهمترین پروژه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۷۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

 

    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار در جریان بازدید میدانی از محله های ناحیه 2 شهرداری منطقه، رونق کسب و کار، نگاه توسعه ای و تبدیل شهرری به قطب گردشگری زیارتی و سیاحتی را به عنوان رویکرد برنامه های اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و گفت: ناحیه صنعتی شمال واقع در خیابان فدائیان اسلام از جمله نقاط صنعتی مهم این منطقه است که به عنوان محرک توسعه اقتصادی به شمار می آید و نیاز به معرفی و جذب سرمایه گذار دارد.

 وی به موقعیت ویژه شهرری از لحاظ تاریخی ومذهبی اشاره کرد و گفت: بهسازی و آمایش آستان امامزاده عبدالله (ع) در توسعه گردشگری مذهبی شهرری موثر خواهد بود و شهروندان منطقه 20 با ابلاغ و اجرای این طرح از این امامزاده و آرامستان قدیمی که سبب رونق اقتصادی و افزایش ارزش افزوده برای آنها خواهد شد، بهره مند می شوند.

 

 افشار با بیان اینکه نوسازی بافت فرسوده در محله جوانمرد قصاب و رضایتمندی شهروندان حائز اهمیت است،خواستار احصاء املاک موجود در بافت فرسوده این محله از سوی دفاتر نوسازی شد و افزود: با ارائه بسته های تشویقی و مشارکت مالکان، ریزدانه ها بهسازی و نوسازی می شوند.

 وی بهسازی پیرامون بقعه جوانمرد قصاب به عنوان یکی از مقاصد گردشگری منطقه را مهم عنوان کرد و گفت: پروژه پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب در مجاورت ایستگاه مترو، از طرح های مهمی است که با بهره برداری آن در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات ترافیکی اطراف این محل خواهیم بود.

وی به عملیات احداث بوستان تفرجگاهی خانواده در ورودی منطقه 20 و مجاورت میدان مادر اشاره کرد و افزود: عملیات عمرانی و ساخت بوستان 3 هکتاری خانواده با کاربری شهربازی ،با پیشرفت 90درصدی در حال اجراست و با تجهیز این بوستان به وسایل و امکانات مدرن شهربازی، نیاز شهروندان منطقه 20 مرتفع خواهد شد.

شهردار منطقه 20 تعویض چمن زمین ورزشی مدرس را از دیگر فعالیت های مهم ناحیه 2 منطقه 20 برشمرد و ادامه داد: پروژه احداث چمن ورزشگاه مدرس با مساحت 8 هزار و 512 مترمربع درحال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با توجه به پیش بینی های صورت گرفته عملیات زیرسازی و کاشت زمین تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

ساماندهی زمین فوتبال جهان آرا، اختصاص محلی به عنوان خانه کشتی، رفع نواقص تجهیزات و تامین امنیت بوستان ایثار،رفع معضل دکل های فشار قوی در محله جوانمردقصاب و ملک آباد،تعویض تابلوهای فرسوده شناسائی معابر تصاویر شهدا، تجهیز وسایل بازی بوستان شهدا، رفع معضل ترافیک در خیابان امام حسین (ع) و .... از جمله درخواستهای مطرح شده از سوی شورایاران بود.

شهردار منطقه 20 به دنبال سلسله بازدیدهای میدانی از نواحی هفتگانه این منطقه به همراه قائم مقام،مشاوران، معاونان، مدیران ارشد منطقه و شهردار و روسای ادارات ناحیه 2 و دبیران شورایاری محله های دیلمان، جوانمردقصاب، حمزه آباد،فیروزآبادی و منصوریه-منگل از موقعیت های مختلف ناحیه 2بازدید کردند و سپس در سرای محله جوانمردقصاب با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار تشکیل جلسه دادند.

 

 

ارسال نظرات