خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری قزوین:

اصناف در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند/ احتکار و اختفای کالا همراهی با دشمنان است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اصناف سرمایه های ارزشمندی هستند که نقش اساسی و قابل توجهی را در کاهش آسیب ها دارند به گونه ای که نقش اصناف در جنگ اقتصادی پررنگ تر از دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۳۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مجمع عمومی اتاق اصناف قزوین گفت: دشمنان به دنبال یک قحطی خودساخته واهی در کشور هستند که متاسفانه برخی نیز در داخل با بی تدبیری دشمنان را همراهی می کنند.
رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: بخشی از این فشارهای اقتصادی به دلیل نقص قوانین و بی تدبیری برخی مسئولان و تصمیم گیران است که موجب می شود فرصت طلبان و زیاده خواهان فرصت عرض اندام در جامعه را پیدا کنند.
وی افزود: کسانی که بخواهند در سفره انقلاب به شهدا و خون آنها خیانت کنند و از انقلاب دست بردارند در هرمقام و جایگاهی که باشند با آنها برخورد خواهد شد.
مقام ارشد قضایی استان اظهار داشت: اصناف سرمایه های ارزشمندی هستند که نقش اساسی و قابل توجهی را در کاهش آسیب ها دارند به گونه ای که نقش اصناف در جنگ اقتصادی پررنگ تر از دستگاه قضایی است.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: از اصناف می خواهیم در شرایط فعلی همراهی و تعامل بیشتری را با دستگاه های اجرایی و نظارتی به عمل بیاورند تا مدیران خدمت رسانی بهتری به جامعه داشته باشند.
رییس کل دادگستری قزوین بیان داشت: امروز در بحث نابسامانی بازار و اقتصاد کشور اصناف نقش نظارتی خود را باید به خوبی ایفا کنند و نگذارند عده ای فرصت طلب از اوضاع کنونی سوء استفاده کنند و با بهانه قرار دادن تحریم ها شرایط زندگی را برای مردم سخت کنند و آرامش اقتصادی را مختل کنند.
این مقام قضایی استان در ادامه افزود: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و باید همه دست به دست هم دهیم تا از این بحران اقتصادی پیش آمده به سلامت عبور کنیم و باید همه با اقتصاد مقاومتی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم و نگذاریم دشمن از این طریق به ما لطمه ای وارد کند و لازمه تحقق این امر مهم همسویی و در کنار هم بودن است.
رییس کل دادگستری قزوین در پایان از قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با تخلفاتی چون احتکار کالا و گران فروشی سخن گفت و افزود: با برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه به شدت برخورد می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها