خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی خبر داد
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به اجرای مانور تبلیغی بسیجیان برای مقابله با جنگ روانی دشمن گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2، روز پنج شنبه 12 مهرماه همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۲۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است و ما در قبال آن تکلیف داریم که توان و آمادگی خود را مهیا و به رخ دشمنان بکشیم.

وی عنوان داشت: رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور 20هزار بسیجی در سطح استان همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه با حضور 20گردان بیت المقدس رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله2 برگزار شد افزود: رزمایش خدمات رسانی با اعزام 330گروه جهادی به مناطق محروم، میز خدمت توسط بسیج ادارات و خدمات رسانی اصناف در قالب طرح " هر کاسب یک دانش آموز" انجام شد.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار بسیجیان با عنوان سپاهیان محمدرسول الله2 یادآور اعزام های بزرگ سالهای 65 و 66 و عملیات کربلای 4 و 5 و عملیات های بزرگی است که بر علیه دشمن بعثی در سالهای جنگ انجام گرفت.

وی ادامه داد: امروز نیز در شرایطی که در محاصره همه جانبه دشمن قرار داریم و فشارهای روانی و رسانه ای دشمن خیلی شدید است می خواهیم با این نمایش رزمی و مانور تبلیغی دشمن را مأیوس کنیم.

قاسمی با اشاره به پیام های رزمایش بیان داشت: اعلام آمادگی به رهبر معظم انقلاب و مردم است که ما پای آرمانهای انقلاب ایستاده ایم. برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه و دفاع در برابر جنگ روانی دشمن و اینکه مردم و نیروهای نظامی آمادگی لازم را دارند.

وی اضافه کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2، روز پنج شنبه 12 مهرماه ساعت 9صبح به صورت سراسری در کشور برگزار می شود که رهبری نیز با حضور در این اجتماع پرچم دار و سخنران این همایش هستند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: تجدید بیعت با فرمانده کل قوا، امید بستن به مردم، تقویت روحیه بسیجیان، ارتقاء سطح وحدت و همدلی بسیجیان و حضور مسئولین در جمع بسیجیان از دیگر اهداق این رزمایش است.

وی عنوان داشت: گردان های امنیتی امام علی، بیت المقدس، عاشورا، کوثر، الزهرا و امام حسین بسیج شرکت دارند و به طور کلی 150گردان سازمان یافته و اقشار 21گانه بسیج ، خانواده های شهدا و ایثارگران  و عموم مردم در این رزمایش حضور می یابند.

قاسمی اظهار داشت: این رزمایش در بیرجند و با حضور بسیجیان از شهرستان ها به صورت گردانی از چند محور وارد می شوند و در استادیوم بیرجند نمایش قدرت نمایی دارند.

وی با بیان اینکه تدابیر امنیتی لازم برای رزمایش در نظر گرفته شده است گفت: به نسبت 2سال گذشته میزان آمادگی و توان نظامی  ما برای مقابله با دشمنان 500 برابر شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 96 که سپاه در مرز مستقر شده است با بکارگیری بیش از 300 نیروی بسیجی حلقه نیروی مردمی اضافه کرده و ارتش نیز در مرز مستقر است.

فرمانده سپاه استان از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا در انعکاس و اطلاع رسانی این رزمایش و اقتدار حضور بسیجیان نهایت تلاش خود را بکار گیرند و این اجتماع را مانور تبلیغی و رزمایش جنگ رسانه ای دانست.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها