کمیته امدادامام(ره) استان سیستان و بلوچستان به منظور ترویج گفتمان دینی در حوزه خیر و احسان و تحقق احکام برنامه پنج ساله ششم از پایان نامه‌های دانشجویان تحت حمایت مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می کند.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۱۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) مدیر برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان به تشریح حمایت این نهاد از پایان نامه‌های تحصیلی مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در سال جاری پرداخت.
احمدعلی راهداری، مدیر برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد امام(ره) به منظور بهره گیری موثر از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها از پایان نامه‌های دانشجویان تحت حمایت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حمایت می‌کند.

وی افزود: رویکرد اصلی این برنامه ترویج گفتمان دینی در حوزه خیر و احسان، تحقق احکام برنامه پنج ساله ششم این نهاد در قالب تولید آثار علمی دانشجویان و طلاب مددجو حمایت است.

راهداری ادامه داد: تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و طلاب حوزه‎های علمیه دعوت می‌کند تا در زمینه موضوعات مورد حمایت این نهاد از جمله نقش خیر و احسان در تحقق عدالت اجتماعی، الگوی توسعه مشارکت‌های مردمی در عرصه بین الملل، الگوی مددکاری کمیته امداد امام (ره) به تدوین پایان نامه بپردازند.

وی گفت: پایان نامه‌های مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشجویان تحت‌حمایت دانشگاه‌های دولتی، واحد‌های منتخب دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب حوزه‌های علمیه مشمول حمایت قرار دارند.

مدیر برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از پایان نامه‌ها صرفا در چارچوب موضوعات این نهاد پس از ارزیابی به صورت متمرکز در کمیته امداد امام (ره) استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

برنامه عملیاتی امور پژوهشی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در سطح ادارات شهرستان‌های این استان با اتخاذ رویکرد "مساله محوری "، تحقق بخشی به اسناد بالا دستی وبرنامه‌های کلان سازمانی باتوجه به توان علمی و تخصصی دانشجویان به ویژه فرزندان مددجو به نحوی که موجب بهبود مستمر برنامه‌ها وفعالیت‌ها و از همه مهمتر تقویت فضای کارشناسی برای تصمیم گیری را فراهم آورد، صورت می‌گیرد.

راهداری افزود: همچنین برگزاری نشست علمی‏تخصصی به منظور بررسی کارشناسی موضوعات منبعث از اسناد بالا دستی ونیز پرداختن به مسائل اساسی مرتبط با سیاست‌های کمیته امداد امام(ره) وگقتمان سازی مباحث راهبردی، با دعوت از صاحب نظران داخل وخارج سازمان در دست اقدام قرار دارد.
ارسال نظرات