خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

فراخوان عکاسی به منظور اشاعه حضور در تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان

سرهنگ کوچک خانی گفت: به منظور اشاعه حضور بسیجیان در این تجمع بزرگ، از عکاسان استان دعوت می شود تا با ارائه هنر خود با محوریت ۱_ اقتدار عاشورایی، ۲_ همبستگی و اتحاد، ۳_ زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و دفاع مقدس در فراخوانی که به همین منظور تهیه شده شرکت نمایند.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۱۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

 سرهنگ علی کوچک خانی مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در روز پنج شنبه بیان کرد: در راستای رزمایش محمدرسول الله(ص)۲ و با محوریت کنگره ملی سه هزار شهید دفاع مقدس استان قزوین، تجمع بزرگ بسیجیان برگزار می گردد.
 
وی گفت: تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه سالجاری ساعت ۸ صبح در محل ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می شود.
 
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: به منظور اشاعه فرهنگ و اقتدار بسیج در این تجمع بزرگ، از عکاسان استان دعوت می شود تا با ارائه هنر خود با محوریت ۱_ اقتدار عاشورایی، ۲_ همبستگی و اتحاد، ۳_ زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و دفاع مقدس در فراخوانی که به همین منظور تهیه شده شرکت نمایند.
 
سرهنگ کوچک خانی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این فراخوان با ارائه حداکثر ۵ اثر برجسته می توانند آثار خود را تا ده روز پس از برگزاری تجمع، به آدرس ایمیل Qazvinsepahkhabar@gmail.com ارسال نمایند.
 
وی گفت: پس از بررسی آثار ارائه شده از نفرات برتر در بخش های یاد شده با اهدا جوایز نفیسی تقدیر به عمل خواهد آمد.
1010/j30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها