به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛

دوره آموزش «مربی‌گری سرود» ویژه بانوان بسیجی در مشهد آغاز شد

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، دوره آموزش مربی‌گری سرود ویژه بانوان بسیجی در مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۰۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دوره آموزش مربی‌گری سرود ویژه بانوان بسیجی زیر نظر بخش آوای رضوان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با هدف اشاعه فرهنگ و هنر رضوی در جامعه هم‌زمان با دهه آخر ماه محرم در مشهد آغاز شد.

جلسات این دوره مربی‌گری سرود زیر نظر خانم‌ها ترابی و قربانی و همچنین سید مجتبی ذبیحی در قالب شش جلسه دو ساعته (۱۲ ساعت) در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) و مکتب هنر رضوان مشهد برگزار می‌شود.

از عموم بانوان بسیجی علاقه‌مند برای شرکت در دوره مربی‌گری سرود دعوت شده بود که بیش از ۲۰۰ بانو در این دوره نام‌نویسی کردند.

بانوان حاضر در این برنامه در قالب گروه‌های سرود چند نفره نیز تقسیم شدند تا در کنار فراگیری آموزش‌های مربی‌گری سرود، از ظرفیت آنان برای اجرای سرود‌هایی به سبک آکاپلا (شکلی از موسیقی یک یا چند نفره که برای اجرای بدون همراهی ساز ساخته می‌شود) استفاده شود.

این دوره آموزشی در راستای یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی هنری شمیم یاس ویژه بانوان با همکاری بخش آوای رضوان در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است، گروه‌های سرود آوای رضوان زیر نظر مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در راستای حفظ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی در دو بخش مجزای خواهران و برادران در برنامه‌های مختلف مناسبتی کشور به اجرای سرود می‌پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها