به مناسبت نهم مهرماه روز جهانی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی مراسمی در حرم مطهر رضوی با همکاری جمعیت دفاع از ملت فلسطین، بسیج دانش آموزی و آستان قدس رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۰۷
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت نهم مهرماه روز جهانی همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی مراسمی در صحن قدس حرم مطهر رضوی با شرکت قشر‌های مختلف مردم و دانش آموزان برگزار شد.

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این همایش کار مشترک از فعالیت این جمعیت، بسیج دانش آموزی و آستان قدس رضوی است.

سعید حقانی هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن آرمان ملت مظلوم فلسطین و اعلام همبستگی اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با این ملت ستم دیده عنوان کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تمام راه‌های ارتباطی با ملت مظلوم فلسطین را بسته است، فلسطینیان حتی اینترنت ندارند و در چنین شرایطی، اعلام همبستگی سیاسی و فرهنگی کشور‌های مسلمان از این ملت مظلوم ضروری است.

حقانی اظهار داشت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین با هدف حمایت و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین از سال ۷۹، در تهران و دفاتر استانی آن نیز از سال ۹۶ در مراکز استان‌ها دایر شده است.

مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی نیز گفت: دانش آموزان برگزیده بسیج دانش آموزی استان با شرکت در این مراسم سیاسی، فرهنگی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت کردند.

صادق هاشمیان افزود: علاوه بر دانش آموزان بسیجی سایر دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم به صورت خود جوش در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه این مراسم احمد صقر و نورس حمید دو نوجوان لبنانی و فلسطینی در مورد لزوم حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به زبان عربی سخنرانی کردند.

دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم نیز با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و قرائت قطعنامه با آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تجدید میثاق کرده و خواستار حمایت جدی کشور‌های مسلمان از این ملت دربند شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها