همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جلسات هفتگی جوانان عاشورائی اشکفتک با حضور پرشور جوانان،نوجوانان وآحاد مردم این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۷۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک با اعلام این خبر گفت:جلسات هفتگی جوانان عاشورایی با استقبال پرشور مردمی به شکل با شکوه در اشکفتک برگزار می شود.

سجادبیاتی به نقش جوانان در مقابله با ترفندهای استکبار جهانی اشاره کرد و افزود:درراستای ترویج اسلام ناب و مقابله با توطئه های استکباری مسؤوليت‏ هاي خطيري بر عهده جوانان و نوجوانان است که جز از طريق آراسته بودن به صیرت ، ولایتمداری ، فضيلت‏هاي والاي انساني و الهي امکان ‏پذير نمي‏باشد.

وی ادامه داد:درمجالس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بصیرت افزایی صورت می گیرد و جوانان بافرهنگ عاشورایی بیشترآشنا می شوند،دشمن شناس شده و خودرابرای مقابله باترفند های استکباری مهیا می کنند.

بیاتی گفت: در مجالس هفتگی جوانان عاشورایی اشکفتک پس از اقامه نماز جماعت و تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، یکی از علما به ایراد سخن می پردازند، قرائت زیارت عاشورا ، مداحی ، نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه های این جلسات است.

ارسال نظرات