خبرهای داغ:
از سوی یک خانواده خیّر صورت گرفت؛
یک خانواده نیکوکار در اقدامی خداپسندانه یک باب منزل مسکونی را برای تأمین نیاز مددجویان به کمیته امداد استان قزوین اهداء کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۶۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین در این نشست ضمن تقدیر از این خانواده نیکوکار بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه اتصال بین فقرا و نیکوکاران است.
وی ادامه داد: نیکوکار بودن به داشتن مال و ثروت زیاد نیست بلکه با دارایی اندک هم می توان نیکوکار بود چراکه در بخشندگی ، میزان و معیار زیادی و حجم بخشش نیست بلکه نیت الهی، استمرار و داشتن روحیه بخشندگی و سخاوت مهم است.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با اشاره به فعالیت های کمیته امداد، گفت: در حال حاضر بیش از 22 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند و براساس بررسی های انجام شده اولویت برنامه های کمیته امداد ، توجه به مسائل فرهنگی است و در کنار این موضوع، توانمند سازی آنان از طریق ایجاد فرصتهای شغلی، تامین مسکن و توجه به مسائل بهداشتی و درمانی مورد توجه است.
شایسته ذکر است که در این نشست، این خانواده نیکوکار سند یک باب واحد مسکونی به متراژ 44 به صورت رسمی به کمیته امداد استان قزوین اهداء کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها