نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: ایستادگی، تکریم و تثبیت فرهنگ شهادت با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا محقق می شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۵۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم خوی و چایپاره سید تقی کبیری در یادواره شهدای حوزه یک شهری که در جوار مزار شهدای گمنام خوی برگزار شد، با محکوم کردن اقدام شوم تروریسم ها در رژه 31شهریور ماه اهواز اظهار کرد: مسئولین موظف به شناساندن جریان های انحرافی به جوانان هستند تا عمق جنایات سازمان تروریسم ها بر همگان معرفی شود.

این مسئول افزود: تروریست ها چندین بار در طول انقلاب ایران، اقدام به بر هم زدن امنیت می کنند  تا بلکه بتوانند بر نظام و مردم غلبه کنند ولی هربار مردم ما بصیرتر و آگاه تر می شوند و عشق به شهادت در راه دفاع از میهن و دین ریشه دیرینه در فرهنگ ایران اسلامی دارد.

وی گفت: شهادت محمد طه در 31 شهریور در حقیقت آشکارترین سند جنایت گروهک بزدل و ترسو بود تا بار دیگر چهره منفورشان به جهانیان نشان داده شود.

کبیری اذعان داشت: آمریکا و عوامل دست پروده اش هر چند به قول خودشان بیرق دفاع از حقوق بشر را برافراشته اند اما اقدامات شوم شان همچون کودک کشی غیر از این را نشان می دهد.

وی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مردم ما نشان دادند که با وحدت و یکپارچگی و اطاعت از رهبری تمامی توطئه های دشمنان خنثی شدنی است و این را می شود از هنر نمایی و درخشش جوانان این مرز و بوم که افتخار این سرزمین هستند در تمامی ابعاد فهمید.

کبیری افزود: ایستادگی در برابر هر نوع توطئه و دسیسه وظیفه هر فرد ایرانی است و شهادت در راه خدا هم مصداق عینی ولایتمداری و دفاع از اسلام است و آزادگی و وفاداری مهمترین درس شهادت است.

گفتنی است این مراسم با حضور جمعی از خانواده های شهدا، بسیجیان پایگاه های شهدای حمید آباد و نرجس خاتون با برپایی نماز جماعت در ارتفاعات امیر بیک و در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات