سردار مصطفی افشار گفت:خانواده هاي معزز شهدا و ايثارگران سرمايه هاي گرانبهای اين نظام اسلامی بوده و امروز ایران اسلامي و تمام كساني كه در امنیت و خیالی آسوده زندگي مي‌كنند مرهون خون پاك و از خود گذشتگی جان هزاران شهيدگلگون کفن هستند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۴۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،به مناسبت هفته دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره هشت سال رشادت وفداکاری رزمندگان اسلام مراسم یادواره شهدای روستای فامرین با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان کمیجان برگزار شد.

سردار افشار باتجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های گرامیشان گفت:هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است که نسل نوپای انقلاب با از خودگذشتگی ها و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و به راستی جوانان جان برکف ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه  ومردانه در مقابل تمام ایادی استکبار و دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی گفت:در آن دوران ، رژیم بعثی عراق با پشتیبانی تمامی ابر قدرت های شرق وغرب و با یک ارتش مجهز و تا دندان مسلح،تصمیم به از نابودی انقلاب اسلامی ایران ، این شجره طیبه کردند اما این خیالی پوچ وواهی بود و ملت ایران اسلامی پاسخ سخت ودندان شکنی به آن ها داد.

فرمانده اسبق گروه مهندسی و پدافند غیر عامل42 قدر افزود: شهدا با از خود گذشتگی وفداکاری های خود اجازه ندادند وجبی از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در آید و مردم ومسئولین مابایداز این درس ها الگو بگیرند.

 وی خاطرنشان کرد:روحیه  استکبارستيزي و ولايت‌پذيري و شعار هیهات من الذله از ويژگي‌ها  و خصوصیات بارز  شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود که مسئولین ومدیران اجرایی کشور نيز با الگو گيري وتاثیرپذیری از اين ويژگي‌های منحصربه فرد در حفظ ارزش‌هاي والای اسلامي تلاش کنند.

 

ارسال نظرات