خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نخبگان از وظیفه روشنگری خود غفلت نکنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نخبگان از وظیفه روشنگری خود غفلت نکنند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۳۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست هم اندیشی روحانیان اهل سنت و نخبگان ماکو، اظهار کرد: نخبگان جامعه و خواص باید همواره در سمت و سوی روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی گام بردارند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی ضمن اشاره به اینکه ایادی استکبار جهانی با ابر رسانه هایی که در اختیار دارد واقعیت های ایران اسلامی را به صورت وارونه جلوه می دهند، ادامه داد: بنابراین نخبگان، افراد مطلع و بصیر باید برای روشنگری در جامعه گام بردارند و دستاوردها و داشته های مان را برای نسل جدید تبیین کنند.

این مسئول با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست که امروز آمریکا گروه های تروریستی منطقه را راه اندازی کرده و آنها را مدیریت می کند، ادامه داد: هر جا گروه انحرافی هست و در منطقه جنایت می کند چه شیعه و چه سنی باشد با پول های انگلیسی و آمریکا پشتیبانی می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از ایستادگی چهل ساله ملت ایران در مقابل ایادی استکبار جهانی، بیان کرد: ملت ایران این رویه پرصلابت و مقتدرانه را همواره ادامه خواهند داد.

سرایی خاطرنشان کرد: ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران اسلامی در دنیا زبانزد عام و خاص است به طوری که رویه فعلی کشور ما برای دوستان امیدآفرین و بین دشمنان نگران کننده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات