هیئتی از اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید کشور صبح امروزدر اولین برنامه خود در سفر به استان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر: ۹۰۶۴۱۱۲
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

 

دیدار هیئتی از شورای مرکزی بسیج اساتید کشور با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، هیئتی متشکل از آقایان دکتر جلال زاده دبیر شورای راهبردی، دکتر قیصری دبیر شورای عالی اندیشکده‌ها، آقای محمدی معاون اجرایی و آقای نیکزاد مسئول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در اولین برنامه خود در سفر به استان هرمزگان باحضور در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه بندرعباس، با آیت الله نعیم آبادی دیدار و گفتگو کردند. 

 در این دیدار دکتر کامرانی مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان ضمن معرفی میهمانان و ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج اساتید هرمزگان، راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی را گام مهمی در رفع مشکلات استان دانست.

 

در ادامه دکتر جلال‌زاده دبیر شورای راهبردی ضمن تشکر از اختصاص فرصتی که داده شده، و ابلاغ سلام و تحیت مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور، خلاصه‌ای از اهمّ برنامه‌ها و رویکردهای جدید سازمان بسیج اساتید کشور ارائه کرد.

 

 وی ضمن تاکید بر اینکه در رویکرد جدید، استادان بسیجی تصمیم گرفته‌اند مناسبت‌زده نباشند و به کمک کشور بیایند، گفت: وضعیت کنونی کشور به‌گونه‌ای است که مشی بسیج در تمامی فعالیت‌ها از ضرورت‌هاست.

 

ارسال نظرات