نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
سید حسین نقوی حسینی گفت: بسیج در کناردولت می تواند تکنیک های حمایتی از بازار را اجرایی کند ، روابط عمومی به عنوان یک تکنیک حمایت از بازار است که می تواند انگیزه جذب مشتری را افزایش دهد .
کد خبر: ۹۰۶۴۰۸۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

 سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیسات خارجی و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: یکی از نکات بسیار حساس در تعامل بهتر با اقتصاد نقش شاخه های تبلیغات و بازاریابی و روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه ساده انگاری و کوچک شماری نقش کلیدی روابط عمومی در اقتصاد به بیراهه رفتن است افزود: یکی از ابزارهای ارتباط بهتر با فعالان تولیدی این است که تعامل بهتر با اقتصاددانان و کارشناسان اقتصاد یوجود داشته باشد.

نماینده مردم ورامین در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج در کناردولت می تواند تکنیک های حمایتی از بازار را اجرایی کند این در حالی است که روابط عمومی به عنوان یک تکنیک حمایت از بازار است که می تواند انگیزه جذب مشتری را افزایش دهد . لذا باید از طریق افزایش آگاهی، هدایت فروش، تقویت تاثیر بهبود، فروش و تبلیغات بتوان انگیزه های لازم را در واحدهای تولیدی جهت فروش بیشتر ارایه داد.

ارسال نظرات