خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست کمیته امداد استان قزوین با حضور سالارکیا، مشاور رئیس کمیته امداد و مدیرکل حراست، مدیرکل کمیته امداد استان و اعضای شورای مدیران استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۴۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات مختلف فرهنگی در کمیته امداد امام (ره) بیان کرد: سلامت سازمانی یکی از رویکردهای اصلی و اساسی در حرکت های داخلی این نهاد است.
وی ادامه داد: انسان برای جلوگیری از هزینه های مادی و غیرمادی درمان بیماری، دست به پیشگیری می زند از همین رو نخستین گام و رویکرد در برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای سلامت سازمانی، پیشگیری است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: برنامه های فرهنگی و دینی و سایر اقدامات در واقع همچون واکسن هستند که کمک می کند تا این نهاد واکسینه شود از همین رو شاهد پائین ترین سطح تخلفات در میان کارکنان کمیته امداد حتی در مقایسه با سایر دستگاه ها هستیم.
وی تأکید کرد: نیت الهی اساس کار در کمیته امداد امام (ره) است و اعتماد مردمی سرمایه حرکت در راه خدمت به نیازمندان است از این رو باید این اعتماد بالای مردمی را حفظ و حتی ارتقاء دهیم.
مومنی خدمت به مردم و جامعه را کار جدی کمیته امداد امام (ره) خواند و اعلام کرد: دشمن تلاش می کند تا نقطه سیاهی در نظام به خصوص نهادهای وابسته به رهبری پیدا کند و با هیاهو و بزرگنمایی اعتماد مردمی را خدشه دار کند.
وی ادامه داد: وقتی می گوئیم کمیته امداد را امام (ره) بنیان گذاشته است بنابرین همه واحدهای این نهاد خانه امام (ره)، رهبری و در واقع بیت ولایت است بنابراین بیت ولایت حرمت دارد و ما تلاش می کنیم مددجویان وسایر مراجعان در مراجعه به کمیته امداد امام (ره) نه تنها احساس امنیت و آسایش داشته باشند بلکه خدمات ارائه شده به آنها با کرامت اخلاقی، عزت نفس و شئون شایسته همراه باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به واقعه کربلا گفت: در شناسایی اجساد کشته شدگان نیز امام سجاد (ع) پیکر پاک پدر را از روی پینه شانه امام حسین (ع) شناخت، پینه ای که بر اثر حمل آذوقه برای محرومان ایجاد شده بود.
در ادامه حکم انتصاب ناصر ظاهری به عنوان مدیر حراست کمیته امداد استان قزوین قرائت و از خدمات سید مرتضی دهقانی حسین آبادی تقدیر در مسئولیت حراست تقدیر شد.
شایسته ذکر است، دهقانی به به سمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین منصوب شده است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها