فرمانده سپاه ورامین در یادواره شهدای حوزه ۱۵ حضرت امام خمینی (ره) :
خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای حوزه ۱۵ حضرت امام خمینی (ره) و پایگاه تابعه به میزبانی پایگاه بسیج شهید مدنی با حضور دکتر نقوی نماینده شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا و رییس و اعضای شورای شهر ورامین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۳۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

سرگرد تاجیک فرمانده سپاه ورامین :بزرگترين پيام شهدا برای ما تابع بودن راه مقام ولايت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :‍ یادواره شهدای حوزه ۱۵ حضرت امام خمینی (ره) و پایگاه تابعه به میزبانی پایگاه بسیج شهید مدنی وبا حضور دکتر نقوی نماینده محترم شهرستان های ورامین و قرچک و پیشوا و رییس و اعضای محترم شورای شهر شهرستان ورامین نیز در این مراسم حضور داشتند برگزار گردید.
سخنران مراسم جناب سرگرد تاجیک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین بیان داشت:جوانان نسل دوم وسوم باید بدانند پایبندی به آرمان ها و اهداف شهیدان سبب بیمه شدن انقلاب می شود.

وی در ادامه الگوگیری از شهدا را مهمترین هدف برگزاری یادواره های شهدا برشمرد و اضافه کرد: باید از شهدا الگو بگیریم و در راه شهدا قدم برداریم و یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم .

سرگردتاجیک افزود: ‌بزرگترين پيام شهدا برای ما تابع بودن راه مقام ولايت است چرا كه هر كس در مقابل ولايت علم خودخواهی و تك‌روی را برگزيند بيرق او سرنگون می‌‌شود.

فرمانده سپاه ورامین بیان داشت:ما بايد امروز خود را به نيروی ايمان، خودباوری و تبعيت از راه امام و شهدا مجهز كنيم تا مبادا در زمينه‌های مختلف دچار انحراف شويم. 

در پایان  این مراسم از فرماندهان پیشکسوت پایگاه های حوزه حضرت امام خمینی تقدیر و تشکر گردید و هدایایی به رسم یادبود تقدیمشان گردید.
در این مراسم گروه سرود احسان به اجرای برنامه پرداختند.

سرگرد تاجیک فرمانده سپاه ورامین :بزرگترين پيام شهدا برای ما تابع بودن راه مقام ولايت است

ارسال نظرات