خبرهای داغ:
مرتضی لطفی نیا
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام حاج صادقی مشکلات کشور را ناشی از بی توجهی به رهنمود‌های رهبری دانست و گفت: برخی ناکامی‌ها مانند مسائل اقتصادی و بازار سکه و ارز به دلیل عدم توجه به فرامین رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۳۴
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاج صادقي در جمع عزاداران هيات رزمندگان اسلام كاشان كه در سالن شهداي بسيج اين شهرستان برگزار شد، گفت: عاشورا عامل غربال شدن انسان ها است و نهضت امام حسين آشكار كننده جوهر و حقيقت انسانها است.

وي افزود: كسي كه در جبهه امام حسين است نسبت به حوادث و وضعيت مردم بي طرف نيست و حسيني اهل درگيري و مبارزه با دشمنان خدا است، ويژگي جبهه امام حسين عدم پذيرش حاكميت ظالم و روحيه استكبار ستيزي است و هركس در برابر استكبار و ظالم و طاغوت اهل سكوت و سازش باشد حسيني نيست.

 حجت الاسلام حاج صادقی گفت : برخي كه مدعي هستند امام حسين(ع) اهل مذاكره با ظالمان بود خودشان مي دانند مذاكره امام حسين(ع) با عمرسعد براي توافق نبود بلكه براي هدايت او بود و دعوت از او براي پيوستن به جبهه حق بود.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تأكيد كرد: نمي شود امام حسيني بود و با آمريكا و با آل سعود دشمن نبود در مقابله با ظالمان تبري نداشت و فرمانبر مطلق خدا نبود.

به گفته وي، جبهه امام حسين(ع) ولايت را براي خودش نمي خواهد بلكه خودش را براي ولايت مي خواهد و ولايت را به خدمت خودش در نمي آورد، بلكه خودش را به خدمت ولايت در مي آورد.

حجت الاسلام والمسلمين حاج صادقي گفت: امروز برخي از مسؤولان توجه ندارند كه نسبت به ولايت بايد تبعيت مطلق داشت چرا كه ولايت سخنگوي دين خدا و مُبيّن احكام خدا است، از اين رو امام صادق(ع) مي فرمايد، اگر كسي از حكم ولي فقيه نافرماني كند از ما نافرماني كرده و در حد شرك است چون ولي فقيه بيان كننده حكم الله است.

وي افزود: هركجا از ولايت فقيه تبعيت نكرديم ضربه خورديم و هركجا مانند دفاع مقدس جوانان شجاع ايران اسلامي با بصيرت و هوشياري و با تمام وجود از رهبري تبعيت كردند پيروز شديم.

به گفته وي، همه مشكلات امروز كشور به دليل عمل نکردن به رهنمودهای رهبري است و  برخي از ناكامي ها مانند مسائل اقتصادي و بازار سكه و ارز به دليل عدم توجه به فرامين رهبري براي تحقق اقتصاد مقاومتي است.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يادآور شد: امروز نيز مردم در انتخابات آينده بايد مراقب باشند و سرباز و فرمانبر برای رهبري انتخاب كنيم.

وي افزود: نظام ولايي ما نظام حكم الله است و در آن قانون خدا حاكم است و قانون خدا را هم تنها ولي خدا بيان مي كند و لاغير و براي همين است كه جمهوري اسلامي ايران اين ظرفيت را دارد كه با استقلالي كه دارد به اقتدار و عزت برسد.

حجت الاسلام والمسلمين حاج صادقي گفت: دست گدايي پيش اروپا و آمريكا دراز كردن عزت آفرين نيست، آنها دشمن ما هستند و نبايد فريب لبخند دشمني كه دست چدني آن از زير دستكش مخملي آن پيدا است را خورد.

وي افزود: دشمني آمريكا با ايران براي انرژي هسته اي و حقوق بشر و موشك نيست، بلكه براي دين ما است و تا دين ما را نگيرند دست از دشمني برنخواهند داشت.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: نسبت به ولايت مانند رزمندگان بسيجي دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم بايد شيعه تنوري بود كه با فرمان رهبري وارد ميدان مبارزه با دشمن شدند و نمره قبولي گرفتند، از اين رو كساني كه ولايت را براي خودشان مي خواهند نه خودشان را براي ولايت حسيني نيستند.

وي تكليف گرايي را يكي از ويژگي هاي جبهه امام حسين دانست و عنوان كرد: در جبهه امام حسين(ع) همه به دنبال كسب تكليف در برابر مصلحت انديشي هاي دنيا هستند و آن كسي حسيني است كه در هر شرايطي به دنبال تكليفي باشد كه خدا به او واگذار كرده است.

حجت الاسلام والمسلمين حاج صادقي گفت: هر كس در هر پست و مقامي كه هست بايد به دنبال اجراي حكم خدا و رضايت خدا باشد و به تكليف خودش عمل كند و اين درحالي است كه برخي تكليف را نمي شناسند و برخي ديگر تكليف را مي شناسند اما به آن عمل نمي كنند.

وي افزود: آنهايي كه قدرت تشخيص تكليف ندارند يا تكليف خود را نمي فهمند و يا تكليف خود را دير مي فهمند حسيني نيستند از اين رو هركس تكليف شرعي خودش را نفهمد حسيني نيست ضمن اينكه برخي تكليف را مي فهمند اما چون گرفتار دنيا هستند نمي توانند به تكليف عمل كنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دين شناسي و دينگرايي را از شاخصه هاي مهم حسيني بودن دانست و اظهار داشت: كساني موفق و پيروز هستند كه تكليف خود را انجام دهند و آنهايي كه نتوانند به تكليف خود عمل كنند شكست خورده هستند.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها