بوشهر-یاحضور مسئولین و اهالی روستای اُلی جنوبی آیین یادواره آبروی محله شهید عبدالکریم فخرایی در کوچه منزل خانواده شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۰۰۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، امام جمعه موقت بندر دیر در آیین یادواره آبروی محله شهید عبدالکریم فخرایی در روستای اُلی جنوبی اظهار داشت:حقیقتا شهدا نه تنها در سطح محله، روستا و شهر بلکه در تمام دنیا به ما آبرو بخشیدند .

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات یادواره ها کمترین ادای دین به مقام شامخ شهداست،افزود: تکریم و تعظیم شهدا و خانواده های معظم آنان وظیفه همه مردم و مسئولین است.

وی تأکید کرد: شهدا همانند سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با بذل جان به وظیفه و تکلیف خود در قبال دین و اسلام عمل کردند  و مانیز باید با پیروی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام شهدا را به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی گفت:امروز به برکت خون پاک شهیدان، ایران اسلامی خار چشم جبهه استکبار و امید تمام مظلومان و مستضعفان عالم است.

وی با اعلام اینکه دشمنان تنها مانع سر راه خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی که با جانفشانی شهدای والامقامی همچون شهید عبدالکریم فخرایی بدست آمده می دانند،افزود: ادامه راه شهدا و حفظ و تقویت این نظام دینی وظیفه ماست.

امام جمعه موقت بندر دیر بیان کرد:بزرگترین عاملی که بنی امیه برای پیشبرد اهداف شوم خود بکار برد استفاده از عنصر تبلیغات روانی و شایعه پراکنی علیه  ائمه اطهار بویژه امام حسین(ع) بود.

وی ادامه داد:امروز نیز دشمنان از طریق تبلیغات سوء بدنبال تغییر ذهن و باور مردم مطابق میل خود هستند.

بحرانی  با بیان اینکه مقابله با دشمن باید به مثل باشد عنوان کرد:در مقابل جنگ نظامی دشمن دفاع نظامی در برابر جنگ اقتصادی دفاع اقتصادی و در مقابل جنگ تبلیغاتی و روانی دشمن باید دفاع تبلیغاتی انجام داد.

وی افزود:تنها چیزی که تبلیغات بنی امیه را خنثی کرد خطبه ها، بیان وقایع و زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا توسط عقیله بنی هاشم و امام سجاد(ع) بود.

امام جمعه موقت بندر دیر ابراز کرد: امروز با درس گرفتن از ایام محرم و اسارت اهلبیت مقابل تبلیغات سهمگین و جنگ روانی دشمن بیدار و هوشیار باشیم و در برابر دروغ ها ، شایعات و فضاسازی های دشمن فریب نخوریم.

بحرانی گفت: بخش زیادی از موفقیت های دشمن در جنگ اقتصادی هم بخاطر استفاده از ابزار تبلیغات و جنگ روانی است.

وی تصریح کرد:زنان ما زینب وار و مردان و جوانان نیز مانند امام سجاد(ع) راه شهدا را ادامه دهند و به وصیت نامه شهدا عمل کنند .

انتهای خبر./

ارسال نظرات