خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی امروزه دشمن گفت: در این جنگ نیز باید پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک بمالیم.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۰۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

باید در جنگ اقتصادی نیز پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک بمالیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ حميدرضا مرادی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا(س) با اشاره به اینکه نماز کلید همه امور است، بیان داشت: وقتی نماز می‌خوانیم خود را در کلاس عبودیت خداوند حاضر و غایب می‌کنیم و با خداوند سخن می‌گوییم و وقتی قرآن می‌خوانیم خدا با ما سخن می‌‌گوید.

وی با بیان داستانی از شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی اظهار داشت: اگر می‌خواهی مشکلت حل شود نماز اول وقت، کار خوب می‌خواهی نماز اول وقت، همسر خوب می‌خواهی نماز اول وقت، درآمد خوب می‌خواهی نماز اول وقت چراکه نماز بینی شیطان را به خاک می‌مالد.

مرادی بیان داشت: نماز روشنی چشم پیامبر(ص) بوده است، ابوعلی سینا وقتی مشکلی داشت در زمینه علمی دو رکعت نماز می‌خواند و مشکل علمیش به خواست خدا حل می‌شد.

وی افزود: نماز انسان را به سرمنزل مقصود و هستی هدایت می ‌کند بنابراین نباید نماز را سبک بشماریم؛ نماز انسان را از کارهای زشت باز می‌دارد.

مسئول بسیج فرهنگیان ملایر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما مانند حادثه کربلا پر از زیبایی بود که 220هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس ما 36 هزار نفر شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کردیم، گفت: ما اگر در آب حوض کوثر بنشینیم از حق شهدا پاک نمی‌شویم.

مرادی گفت: در جنگ ایران و عراق 50 کشور به عراق کمک می‌کردند که 11 کشور مستقیم و39 کشور غیر مستقیم کمک می‌کردند اما آحاد ملت و نیروهای مسلح ایران با وحدت و اتحاد و یکپارچگی دشمن را از خانه و کاشانه بیرون کردند.

وی با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی امروزه دشمن گفت: در این جنگ نیز باید پوزه دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک بمالیم و پرچم جمهوری اسلامی را به دست صاحب الزمان(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات