خطیب نماز جمعه اشکذر:

پرچم و علم امام حسین(ع) هیچگاه کم فروغ نمی شود

امام جمعه اشکذر راه و رسم حضرت حسین(ع) را خاموش نشدنی دانست و اظهار کرذ: پرچم و علم امام حسین(ع) هیچگاه کم فروغ نمی شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۷۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
 به گزارشخبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ایام محرم و عزاداری باشکوه مردم شهرستان اشکذر در سوگ شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: مهمترین درس واقعه عاشورا ظلم ستیزی و مبارزه با ستمکاران است، در بیشتر روایت و احادیث امام حسین(ع) را به عنوان عامر به معروف و ناهی از منکر معرفی کرده اند و هر کسی که میگوید مولا و مقتدای او حضرت سیدالشهدا(ع) باید به سیره آن امام همام(ع) عمل کنند.
“حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان” راه و رسم حضرت حسین(ع) را خاموش نشدنی دانست و اظهار کرذ: پرچم و علم امام حسین(ع) هیچگاه کم فروغ نمی شود چه آن زمانی که یزید تلاش داشت که از فروغش کم کند چه در سال های گذشته که رضا شاه خائن برای تعطیلی این مجالس تلاش کرد ولی نتوانست.
وی به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نویسندگان و خاطره گویان دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:  در هفته دفاع مقدس جمعی از نویسندکان و خاطره نگاران دفاع مقدی با  رهبری دیدار داشتند که مقام معظم رهبری از تلاش دشمن برای عوض کردن جای ارزش های دفاع مقدس گفتند.
طالبیان ادامه داد: رهبری در این دیدار افزودند”دشمن تلاش دارد که رزیم بعث عراق را تبرعه و ملت ایران را محکوم کند که در این راستا همه افرادی که در جنگ حضور داشتند وظیفه دارند دوران دفاع مقدس را بازگو کنند که قداس آن دوران را برای آیندگان ثبت شود تا دشمنان دیگر نتوانتد آن دوران را تحریف کنند”.
ارسال نظرات
آخرین اخبار