عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی می گوید: یک مدیر روزمره  و کم تجربه  برای راس وزارت کار و  اقتصاد نمی‌تواند برای برون رفت  از این شرایط بحرانی کارساز باشد.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۵۴
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا رحیمی؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ویژگی‌های وزرای کار و اقتصاد گفت: مهمترین نیاز ما برون رفت از فضای فعلی و مشکلات اقتصادی است به ویژه وزارت اقتصاد به یک شخصیت کلیدی  نیاز دارد که علاوه بر اشراف و تسلط علمی بر حوزه اقتصاد از لحاظ تجربی نیز تجربه کافی داشته و  با جنس بحران‌های اقتصادی آشنا باشد و راهکار برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهد.
وزیر با مجلس تعامل خوبی باید داشته باشد

 این نماینده مجلس با بیان اینکه وزرای پیشنهادی باید توان تعامل خوب با مجلس  و مراجع تصمیم‌گیر را داشته باشد، افزود: وزرای اقتصاد قبلی از همین موضع که تعامل خوبی با مجلس نداشتند آسیب دیدند .
نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: وزیر اقتصاد؛ ارتباط بانک مرکزی با دولت، نظارت بر بانکها و موسسات اقتصادی ایران و ارائه برنامه و راهکار عملیاتی و کارآمد برای آنها را باید در اولویت داشته باشد.

 رحیمی عنوان کرد: در شرایط فعلی که کشور درگیر بحران های اقتصادی است ، یک مدیر روزمره  و کم تجربه  برای راس وزارت کار و  اقتصاد نمی‌تواند برای برون رفت  از این شرایط بحرانی اقتصادی موثر باشد.

ارسال نظرات