داوود جلایی
دکتر مشایخی در جمع بسیجیان حوزه بسیج اصناف سپاه ناحیه اراک گفت
دکتر مشایخی گفت:برای رویاروی با تحریم ها ،ناهنجاری ها ومشکلات اقتصادی مدیران و مسئولین اجرایی، باید سیره و سبک شهدا را الگوی خویش قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ دکتر مشایخی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی  در جمع بسیجیان حوزه اصناف گفت:باید سیره پاک شهدا را در جامعه تزریق کرده و با بیان مصادیق بارز فرهنگ شهدا و برجسته کردن آن برای عامه مردم تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود .

وی اظهار داشت :شهدا اثر خود را در جامعه گذاشته اند و ما می توانستیم بیشتر از برکت شهدا بهره ببریم اما بنا به دلایل بسیار از جمله تنبلی ها،بی تدبیری ها،کم کاری های برخی از مسئولان نتوانستیم در این زمینه موفقیت شایانی کسب کنیم ،نمونه بارز اثر گذاری کار شهدا را می توان در جریانی دید که شهید محسن حججی از شهدا مدافع حرم به راه انداخت و با شکوه فراوان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت .
وی در ادامه افزود:اگر به میانگین سنی شهدا مدافع حرم نگاهی داشته باشیم می بینیم که عموم آنها در سنین جوانی و با میانگین سنی ۲۵تا ۲۸ سال هستند اینها نمونه ای از اثر گذاری فرهنگ شهدا میان نسل جوان امروز است.
مشایخی در ادامه گفت:برای رویاروی با تحریم ها ،ناهنجاری ها ومشکلات اقتصادی باید سیره و سبک شهدا را الگوی خویش قرار دهیم و امروزه جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که به برکت مجاهدت ها ،شجاعت های شهدا بعد از انقلاب اسلامی حتی یک قدم در مقابل فشار های سیاسی نظامی ،امنیتی،تحریم و تبلیغاتی دشمن عقب نشینی نکرده است .
مشایخی درپایان خاطرنشان کرد:شبکه های مجازی ،صداسیما،مراکز فرهنگی،رسانه هاو عموم مردم وظیفه برجسته کردن نقش و جایگاه شهدا را در جامعه بر عهده دارند که باید در این راه قدم های بلندی بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات