خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی با هیچ قدرتی نابود نمی شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت اشنویه، اظهار کرد: وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی با هیچ قدرتی نابود نمی شود.

وی به رشادت های رزمندگان اسلام در سال های دفاع مقدس و قبل و بعد از آن اشاره کرد و گفت: یکی از تأثیرات مهم دوران دفاع مقدس که سبب شد ایرانی‌ها برخلاف فشارهای گسترده اقتصادی و نظامی زیر بار سلطه بیگانگان نروند، روحیه اقتدارخواهی و عزت‌طلبی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در مقابل رژیم بعثی و حامیان غربی آن ایستاد و با دفاع از عزت و اقتدار خود در جبهه‌های نبرد، به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران با بذل جان و مال خود اجازه نخواهد داد یک وجب از خاک کشور به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام سرایی به اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی ایران توانسته است به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های نظامی، اقتصادی، علمی و فناوری دست یابد.

این مسئول گفت: بخش عمده این پیشرفت‌ها مرهون فداکاری و جان‌فشانی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است که با الگوبرداری از اندیشه‌های آن دوران و با ایجاد بازدارندگی‌های نظامی، ایران را در کنار دیگر قدرت‌های جهانی قرار داده و با تقویت توانمندی‌های نظامی، ضمن خودکفایی در این عرصه، توانسته است تهدیدات نظامی دشمنان را خنثی کند.

ماموستا مصطفی خاتمی، امام جمعه اشنویه با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام و ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ایرانی، بر ضرورت حفظ وحدت هر چه بیشتر در کشور تاکید کرد و گفت: دو جریان اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی به دنبال ضربه زدن به اسلام عزیز و انقلاب مردمی ایران می باشند و در این راه به دنبال توطئه های گوناگون از جمله تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند.

وی افزود: ملت بصیر ایران با هر قومیت و مذهب با هوشیاری و استعانت از فرامین مقام معظم رهبری به دنبال ایجاد وحدت هر چه بیشتر هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات