یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت:

برای حفظ امنیت کشور خون‌های زیادی ریخته شده است

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برای حفظ امنیت و آرامش کشور خون‌های زیادی ریخته شده، گفت: بسیجیان دلاور با قدرت با دشمنان می‌جنگند و اجازه نخواهند تا دشمنان نزدیک خاک کشور شوند.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

برای حفظ امنیت و آرامش خون‌های زیادی ریخته شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از جم: سردار عبدالفتاح اهوازیان شبه گذشته در مراسم یادواره شهدای روستای دره بان بخش ریز اظهار داشت: اگر در بیرون از مرزها با دشمنان نجنگیم مجبوریم در شهرهای داخلی کشور با آنها روبرو شویم.
وی افزود: دشمنان از طریق اقتصادی می‌خواهند به کشور ضربه بزنند، ضرورت دارد مردم با اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی کنند و مسئولان برای رفع مشکلات کم کاری نکنند.
این فرمانده دفاع مقدس بیان کرد: متاسفانه برخی از شهدای هشت سال دفاع مقدس فاصله گرفته‌اند، هر چند که اکنون شهدای گمنام و مدافع حرم در خیلی از شهرهای کشور در حال تشییع و تدفین هستند تا مردم از شهدا فاصله نگیرند و یاد آوری شود که برای حفظ امنیت و آرامش کشور خون‌های زیادی ریخته شده است.
اهوازیان با بیان اینکه چهار شهید گمنام در بخش ریز شهرستان جم به خاک سپرده شده است تاکید کرد: بصیرت افزایی باید در جامعه به بهترین شکل انجام شود.
وی تاکید کرد: بسیجیان دلاور با قدرت با دشمنان می‌جنگند و اجازه نخواهند تا دشمنان نزدیک خاک کشور شوند، امنیت کنونی ایران مدیون همین جوانان گمنامی است که در بیرون از مرزها راه دشمنان را بسته‌اند.
کارشناس جبهه مقاومت با بیان اینکه برای برخی مسئوولان داخلی کشور متاسفم، اظهار داشت: سال گذشته داعش در مجلس می خواست اقدامات تروریستی انجام دهد اما نیروهای امنیتی ما اجازه چنین کاری را نداد اما بعد از این اتفاق 72 نماینده مجلس بی‌تفاوت به موضوع بودند.
سردار اهوازیان گفت: در پی اتفاق اخیر در اهواز نیز عده‌ای زیادی از نمایندگان مجلس کشتار مردم بی گناه اهواز در رژه 31 شهریور را محکوم نکردند و خیلی بی‌تفاوت از کنار آن گذشتند اما نمایندگان مجلسی نیز داشتیم که در روز حادثه تروریستی اهواز با لباس بسیجی در کنار مردم حضور داشتند.
وی با اشاره به شجاعت‌های دلاورمردان ایرانی بیان کرد: امروز سپهبد‌ها و ژنرال‌های ارتش‌های مختلف جهان، آرزو دارند تا همه درجه‌های خود را بدهند تا یک دکمه از لباس پاسداران ایرانی را به‌عنوان نشان افتخار، ایثار و شجاعت بر دوش خود نصب کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار