فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) بهمراه جمعی ازهمکاران با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهر کنگان هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی را به پرسنل آتش نشانی تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۰۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) با پرسنل آتش نشانی بندر کنگانبه گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگان،همزمان با هفتمین روز از ماه مهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  محمدرسول الله (ص) با حضور در ایستگاه آتش نشانی ضمن تقدیر از زحمات آتش نشانان روز آتش نشان را به پرسنل تبریک گفتند.

سرهنگ تاجیک ضمن تبریک روز ایمنی و آتش نشانی   و با یادآوری فرهنگ ایثار واز خود گذشتگی واتصال این روز به دفاع مقدس که بواسطه اقدام شجاعانه آتش نشانان قهرمان در اطفاء حریق درمواردگوناگون اظهار داشت : فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آموزش کارکنان نسبت به رعایت مسائل ایمنی از مهمترین راهکارهای افزایش ضریب وسطح ایمنی و نیل به بهبود شاخصهای آن است و این نیروگاه با شناخت این راهکارها و اجرای اصولی برنامه های کاربردی و هدفمند می تواندضمن کاهش چشمگیر حوادث ایمنی از بروز حوادث احتمالی متعددی نیز جلوگیری نماید.

وی افزود: مأمورین آتش‌نشانی در محیط کار ثانیه‌ای برای زندگی خود برنامه ندارند و هرلحظه برای جان‌فشانی در حوادث پرخطر آماده هستند.

ارسال نظرات