مدیرحوزه‌های علمیه استان مرکزی درچمع پیشکسوتان جهادوشهادت شهرستان محلات گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی با صبر جمعی رفع می شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۷۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛حجت الاسلام سپاسی با بیان اینکه باید پیام خداوند متعال را بشنویم و به آن متعهد باشیم، اظهار کرد: باید در راه خداوند و آرمان های الهی صبور بود.

سپاسی با بیان اینکه اگر به ریسمان الهی چنگ زده ایم باید اهل استقامت و صبر باشیم، تاکید کرد: آحاد جامعه اسلامی باید حق را بشناسد و در کنار آن ثابت قدم باشند.

وی گفت: بدون صبر و استقامت پیروزی نهایی میسر نخواهد شد و صبر زمینه موفقیت را فراهم می کند و اگر راه حق را شناختیم باید در این راه صبور باشیم.

حجت الاسلام سپاسی خاطرنشان کرد: اگر رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل به پیروزی رسیدند و افتخار آفریدند به خاطر صبر بر مشکلات پیش رو بود.

وی با بیان اینکه جامعه باید از صبر گروهی بهره مند باشند تا پیروزی واقعی حاصل شود، تصریح کرد: اگر مردم در صحنه نباشند قدرت حکومت دینی به رخ کشیده نمی شود.

مدیرحوزه های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه امت اسلامی باید صابر باشد تا به قدرت برسد، تاکید کرد: سرویس های جاسوسی، ابر قدرت ها و امپریالیسم متحد شدند تا امت اسلامی و ایران را به زانو در اورند اما موفق نشدند چرا که مردم همیشه در صحنه هستند.

سپاسی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و معضلات فرهنگی با تلاش و حرکت جمعی مسئولین و مردم حل خواهد شد.

وی دشمنان را صبور در مبارزه با انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی نمی تواند از قدرت های منطقه ای ایران چشم بپوشاند لذا برای رسیدن به اهداف خود صبر و ایستادگی می کند.

سپاسی با بیان ارکان مملکت بر اساس آموزه های الهی ایجاد شده است، اظهار کرد: باید ملت و جوانان حرکت کنند تا دولت اسلامی محقق شود تا زمینه جامعه اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات