از ابتدای امسال تاکنون از طریق هزار و ۲۶۸ طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هزار و ۴۶۱ متر فرش، گلیم و تابلو فرش بافته‌شده است.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۷۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از تولیدات طرح‌های اشتغال فرش‌بافی از ابتدای امسال تاکنون ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه هزار و ۲۶۸ طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجادشده است، گفت: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌شود با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را فراهم گردد.

صفری افزود: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان از ابتدای امسال تاکنون ۷۱۹ تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون درمجموع هزار و ۴۶۱ مترمربع فرش، گلیم و تابلو فرش در قالب طرح‌های اشتغال فرش‌بافی توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بافته‌شده است.

صفری بابیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: محصولات تولیدی طرح‌های فرش‌بافی ازجمله فرش، گلیم و تابلو فرش از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان به فروش رسیده است.

 

ارسال نظرات