مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، دیدار با خانواده های معظم شهدا را احیاگر روحیه انقلابی و جهادی در سطح جامعه دانست.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۶۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان به همراه شهردار و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان با خانواده شهید هیبت الله باستان دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت این خانواده شهید بزرگوار تجلیل کردند.

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی در این دیدار گفت: آسایش و آرامش امروز ما نتیجه فداکاری و جانفشانی شهداست.

وی، افزود: جوانان برومند ما در هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خود نگذاشتند ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب اسلامی کاسته شود و این خود سند افتخاری برای ایران زمین است.

علوی اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت،  از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان با تأکید بر ضرورت آموختن درس ایثار و روحیه انقلابی و جهادی از شهدا، عنوان کرد: شهدا آموزگار درس ایثار و جهاد و انقلابی گری هستند.

وی گفت: شهید هیبت الله باستان از فرماندهان زمان جنگ و جزو شهدای شاخص شهرستان فارسان به شمار می آید که در آن زمان با وجود اینکه معلم، متأهل و دارای یک  فرزند پسر بود، خانواده خود را به خدا سپرد و ندای رهبرش را لبیک گفت.

 

ارسال نظرات