حجه الاسلام والمسلمین ملازاده با اشاره به اینکه اگر دفاع بر پایه سبقه اعتقادی و دینی استوار باشد مقدس است گفت: دفاع 8 ساله ملت جمهوری اسلامی ایران علیه تهاجم رژیم بعث عراق و کشورهای پشتیبانش به دلیل آنکه رنگ و بوی الهی داشت مقدس شد، زیرا دفاع از کیان اسلام، قرآن و انقلاب برگرفته از سیره سیدالشهدا(ع) است.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۶۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین علیرضا ملازاده در گفتگو با بسیج ، با سلام به امام حسین(ع) و ضمن تسلیت محرم الحرام، حادثه عاشورا،  شهادت حضرت امام حسین(ع) اصحاب و اولاد طاهرش و ایام  اسارت خاندان فرزند رسول الله(ص)  و همچنین شهادت هموطنان  عزیز جمهوری اسلامی اعم از پیر و جوان ، زن و مرد و خردسال در مراسم آغازین سی و هشتمین پاسداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در اهواز توسط مزدوران استکبار جهانی، رژیم صهیونیزم و آل سعود، این حادثه را ادامه حادثه کربلا توسط یزیدیان و شمران زمانه دانست.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه لشگر عملیاتی 25 کربلا ، حضور مردم در تمامی صحنه ها به ویژه نمایش رژه نیروهای مسلح را نشئات گرفته از همبستگی و همدلی ملت با نیروهای افتخارآفرین و مقتدر نظام اسلامی خواند و آنرا عامل کینه و غیض دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی دانست.

حجه الاسلام والمسلمین ملازاده گفت:  گرچه از سویی جنایت ایادی استکبار با قتل عام و شهادت رساندن کودک 4 ساله نشان از استیصال و دریوزگی دشمنان دارد، از سوی دیگر حکایت زنده ماندن مکتب جهاد، ایثار و شهادت سیدالشهدا در جامعه اسلامی دارد.

وی برخورد با عاملان جنایت  اخیر برای مجازات را  خواستار و ادامه داد:  در فرهنگ دینی  و آموزه های آن دفاع از مظلوم در برابر ظالم تاکید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه لشگر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به اینکه اگر  دفاع بر پایه سبقه اعتقادی و دینی استوار باشد مقدس است گفت: دفاع 8 ساله ملت جمهوری اسلامی ایران علیه تهاجم رژیم بعث عراق و کشورهای پشتیبانش به دلیل آنکه رنگ و بوی الهی داشت مقدس شد، زیرا دفاع از کیان اسلام، قرآن و انقلاب برگرفته از سیره سیدالشهدا(ع) است.

حجه الاسلام ملازاده سورکی با استناد از بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر آنکه انقلاب اسلامی ادامه نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای اصلاح امت جدش است، افزود: برهمان اساس، دفاع ملت علیه دشمنان که ادامه نهضت کربلاست مقدس شد  و در تاریخ جهان ماندگار است.

وی گفت: با نگاه به دو تاریخ  قبل از انقلاب و ذلت حاکمان و پادشاهان ایران در واگذاری بخش های بزرگی از خاک کشور  در جنگ های پیش آمده و تاریخ پس از انقلاب و پدید آمدن جنگ تحمیلی 8 ساله که با همبستگی  و ایمان ملت در راه خدا با رهبری ولی امر مسلمین، وجبی از خاک سرزمین اسلامی به دشمن سپرده نشد، به عظمت و تحقق وعده خداوند در یاری یاریگران دینش  ایمان خواهیم برد.

ملازاده همدلی ملت، فرمانبرداری از ولایت، اتحاد و همبستگی  و اقدام بر حول محور ارزشهای اسلامی را پیام بزرگ ایستادگی و پیروزی در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان دانست.

این مسئول یادآور شد: امروز  و در جنگ اقتصادی، فرهنگی و ... با اتحاد و همبستگی و نهراسیدن از هیمنه و دسیسه دشمن باید پشت سر ولایت،  پرچم  هدایت را بلند نگه داشته  و از دین خدا دفاع نموده تا نصرت الهی نصیب شود زیرا در این صورت  می توانیم از پیچ تاریخی خطرناک به سلامت عبور  کنیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها