خبرهای داغ:
با حکمی از سوی قائم مقام آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی به‌عنوان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۳۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با حکمی از سوی قائم مقام آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی به‌عنوان مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی منصوب شد. متن حکم بدین شرح می باشد:


بسمه تعالی
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مجید نصیرایی
سلام علیکم


با صلوات بر محمد و آل محمد، با عنایت به جایگاه والای بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج، امام علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) به عنوان ملجا مسلمانان جهان به ویژه ملت ولایت مدار ایران اسلامی و با توجه به تأثیرگذاری عمیق معارف رضوی در عرصه تحولات فردی و اجتماعی جامعه در جهت تحقق منشور هفت گانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر ایجاد تحول در مأموریت‍های آستان مقدس رضوی و لزوم اتحاذ رویکرد جدید در سیاست‌های راهبردی و برنامه‌های اجرایی این مجموعه عظیم در عرصه های امداد مستضعفین، فعالیت‌های فرهنگی، توسعه فرآینده خادمیاری و ترویج و توسعه وقف و نذر و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم علاقه‌مندان و دلدادگان به ساحت قدسی امام هشتم(علیه السلام)، نظر به مراتب تعهد، سوابق ارزنده و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی‌تان، جناب‌عالی برای مدت 2 سال به عنوان "مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی" منصوب می گردید.
امیداست با بهره‌گیری از ظرفیت شورای هماهنگی استانی، در راستای پیگیری و اجرای مأموریت‌های ابلاغی با هماهنگی کامل با ستاد امور استان‌های آستان قدس رضوی، تلاش و اهتمام وافی معمول نمایید.
در جوار مضجع شریف و مطهر حضرت رضا(علیه افضل التحیه و الثناء) توفیقات روز افزون حناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سید مرتضی بختیاری
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها