خبرهای داغ:
در راستای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید قزوین؛
دیدار با دو هزار و 220 خانواده شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین تا پایان مهر ماه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۲۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

 
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان بنیاد استان قزوین گفت: باید دو هزار و 220 دیدار با خانواده شهدا تا برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین انجام شود که تاکنون 900 دیدار به اتمام رسیده است.
وی افزود: باید تلاش شود، دیدار با والدین و همسران شهدا با حضور گسترده مسوولان دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب ادامه پیدا کند.
این مسوول گفت: پیش‌بینی می‌شود با روندی که در انجام دیدار با خانواده‌های شهدا وجود دارد، این دیدارها تا پایان مهر ماه به اتمام برسد.
حقایق‌پور با اشاره به سالروز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا گفت: این فرماندهان نقش تاثیرگذاری در ساماندهی نیروهای رزمی و مردمی برای دفاع از ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باید همواره یاد و خاطره‌ی همه‌ی فرماندهان شهید در مقاطع مختلف گرامی داشته شود و نام‌شان را زنده نگه داریم.
وی با اشاره به روز آتش‌نشانی گفت: فعالیت‌های آتش‌نشانان غیور ایران اسلامی نمونه بارزی از ایثار اجتماعی است که این ایثار برگرفته از ایثار و شهادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن می‌باشد.
گفتنی است: در این نشست راهکارهای ارتقای سطح علمی و کاربردی دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت.
ساماندهی تابلوهای شهدا در شهرهای مختلف استان و دقت عمل در مکاتبات اداری از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها