با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در منطقه سیستان انجام شد:
مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح یک کاسب یک دانش آموز در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در منطقه سیستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۲۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: طرح یک کاسب یک دانش آموز در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ با حضور سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از معاونتهای اقشار سپاه استان و مسئولان شهرستانی و روستایی در منطقه سیستان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و با ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح " یک کاسب یک دانش آموز" به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و تجار از دانش آموزان بی بضاعت در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) بسته های لوازم التحریر در دو مدرسه در منطقه سیستان توزیع شد.

وی افزود: این طرح با مشارکت بسیج اصناف و بسیج دانش آموزی در سراسر استان انجام می‌شود که در این راستا بازاریان و تجار هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را پرداخت و یا این اقلام را تهیه و به این افراد تقدیم می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: فاز اول این طرح  ۲۲ شهریور ماه آغازشده  و تا ۲۰ مهرماه جاری در استان ادامه خواهد داشت که در آن به دانش آموزان بی بضاعت بسته آموزشی کامل اعم از البسه، کیف، نوشت افزار اهدا می‌شود.

سرهنگ بخته‌ای تاکید کرد: این طرح در مناطق حاشیه شهرستان زابل و روستای ژاله ای  اجرا شد تا دانش آموزی از تحصیل بازنماند به گونه‌ای که در این مرحله تعداد بیش از 650  بسته حمایتی  بین دانش آموزان دختر و پسر حاشیه شهر  زابل توزیع شد.

مدیر سازمان اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه این کالا‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی تماما از تولیدات داخلی است، خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، دانش آموزان بی بضاعت از طریق بسیج مساجد و محلات و همچنین بسیج دانش آموزان شناسایی و معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات