امام جمعه فارسان در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان گفت: دفاع مقدس همچون عاشورا یک فرهنگ است.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۲۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس امام جمعه فارسان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين محسن ملک پور با حضور در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) ستاد سپاه ناحیه فارسان با پاسداران و سربازان سپاه دیدار و گفت و گو  و با هدیه یک جلد نهج البلاغه به هریک از پاسداران از ایشان تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمين ملک پور  ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي نظام مقدس جمهوري اسلامي بيان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران با تاسي از فرهنگ عاشورايي سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری خلق کردند.

وي در ادامه گفت: عبرت‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت‌ساله، اهمیت قدرت‌افزایی دفاعی و بازدارنده و آمادگی‌های همه‌جانبه نیروهای مسلح مانع غافلگیری راهبردی کشور برابر تهدیدات دشمن می شود و در شرایط حساس و تاریخ‌ساز کنونی، اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در صحنه نبرد با جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حجت الاسلام ملک پور، تصریح کرد:  به‌ یاری خداوند متعال شرایط امروز به شرط صبر و مقاومت و بردباری می تواند سکوی پرش و جهش به‌سمت آینده پرفروغ و درخشان قرار گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: امروزه امید رهبر و این انقلاب به سپاه است و سپاهیان نیز باید تلاش کنند تا با بالا بردن بصیرت خود همواره در مسیر بمانند و هیچگاه از خط انقلاب و رهبری انحراف پیدا نکنند.

ارسال نظرات